روز ۱۳ آبان باید به صحنه انزجار ملت ایران از اسرائیل جنایتکار و حامیانش تبدیل شود

نظری ضمن گرامیداشت ۱۳ آبان گفت: روز ۱۳ آبان باید به صحنه انزجار ملت ایران از اسرائیل جنایتکار و حامیانش تبدیل شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، بهنام نظری، امروز (۱۰ آبان) در جلسه ستاد بزرگداشت ۱۳ آبان استان مرکزی، که با حضور سردار کریمی، فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی و جمعی از مسئولان برگزار شد، گفت: گرامیداشت ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و این برنامه باید با حضور گسترده اقشار مختلف مردم برگزار شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی با بیان اینکه جلسه ستاد بزرگداشت ۱۳ آبان استان مرکزی با هدف برنامه ریزی راهپیمایی و اجتماعات ضد استکباری برگزار شده است، افزود: این برنامه با حضور اقشار مختلف مردم غیور و انقلابی در سراسر استان برگزار خواهد شد.

وی در ادامه به جنایات رژیم صهیونیستی اشاره کرد و ادامه داد: قریب به ۱۰ هزار نفر از مردم بی گناه غزه و ۲ هزار دانش آموز در اثر حملات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی به شهادت رسیده اند.

این مقام مسئول گفت: روز ۱۳ آبان باید به صحنه انزجار ملت ایران از اسرائیل جنایتکار و حامیانش تبدیل شود چرا که همه اقشار مردم که از حملات ددمنشانه و ناجمرانمردانه اسرائیل نسبت به زنان و کودکان غزه غمگین هستند و باید به میدان بیایند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی، افزود: ما معتقدیم که محور مقاومت بر اساس آموزه‌های دینی و مکتب امام حسین(ع) شکل گرفته است و امروز طوفان الاقصی نشان قدرتمندی از این محور دارد.

کد خبر 1731517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha