نتایج کلی سفر یک روزه رئیس قوه قضائیه و هیئت عالی قضائی به استان کرمان تشریح شد

رئیس قوه قضائیه در پایان سفر یک روزه به استان کرمان نتایج کلی این سفر را اعلام و بر حل مشکلات قضائی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای، چهارشنبه شب(۱۰ آبان) در جمع‌بندی نتایج سفر یک روزه خود و هیئت عالی قضایی کشور به استان کرمان از تخصیص ۲۳۰ میلیارد اعتبار در راستای رفع مسائل و مشکلات مراکز و مراجع قضایی استان خبر داد.

رئیس قوه قضائیه افزود: بیش از پنج شهر در استان کرمان با مشکلات ثبتی مواجه‌ است که تلاش می‌شود حداکثر ظرف یک ماه در جهت رفع این مشکلات، بررسی‌ها انجام شود ضمن اینکه تا یک ماه آینده اسناد مالکیت مردم در ۵، ۶ شهرک در استان کرمان صادر خواهد شد.

وی همچنین از آزادی بیش از ۲۴۲ نفر از زندانیان استان که دارای شرایط بهره‌مندی از تأسیسات ارفاقی بودند، خبر داد.

اژه‌ای در بخش دیگری از سخنانش اعلام کرد: مراجع قضایی استان کرمان نیازمند ۳۰۰ کارمند و حداقل ۵۰ قاضی است که تلاش خواهد شد ظرف مدت کوتاهی این تجهیز نیرو صورت بگیرد.

وی ادامه داد: مسئولان عالی قضایی با حدود هزار نفر از مردم و مراجعان به دستگاه قضایی در سراسر استان کرمان به صورت چهره‌به‌چهره دیدار و مسائل و مشکلات آنان را استماع کرده و همه این موارد به انضمامِ نامه‌های دریافتی از مردم کرمان ثبت و ضبط می‌شود و به رئیس کل دادگستری استان کرمان نیز دستور داده‌ شده این مسائل و مشکلاتِ مطرح شده از ناحیه مردم را با اهتمام مورد بررسی قرار دهند.

کد خبر 1731529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha