مسجدحضرت ابوالفضل بولوار توس میزبان هفتادو چهارمین برنامه میز خدمت شد

هفتاد و چهارمین برنامه میز خدمت با حضور فرماندار مشهد در مسجد حضرت ابوالفضل العباس(ع) بولوار توس مشهد برگزار شد.

حجت‌الاسلام کاظمی، امام جماعت مسجد حضرت ابالفضل العباس(ع) بلوار توس مشهد در گفتگو با شبستان اظهار کرد: یکی از برنامه های خوبی که برای پاسخگویی و حل مشکلات مردم در مساجد استان در حال اجراست برنامه نیز خدمت است که معمولا با حضور عالی ترین مقام شهرستان یعنی فرماندار برگزار می‌شود. 

وی ادامه داد: مسجد حضرت ابوالفضل العباس نیز میزبان هفتاد و چهارمین میز خدمت بود که در این برنامه، فرماندار و مسئولان ادارات و دستگاه‌های مشهد در مسجد حضرت ابوالفضل علیه‌السلام مشهد مقدس که واقع در بولوار توس۹۱، بین بصیر۹ و۱۱ است حضور یافته و ضمن دیدار با شهروندان، از نزدیک به مشکلات مردم محله رسیدگی کردند.

امام جماعت مسجد حضرت ابالفضل العباس (ع) ضمن تشکر از مرکز رسیدگی به امور مساجد استان‌های خراسان برای تدارک این برنامه و همچنین تقدیر از مسئولانی که در این مسجد حضور یافتند به برخی کمبود امکانات در مناطق حاشیه شهر اشاره کرد و خواستار حل این معضلات شد.

وی با تأکید بر اینکه امیدواریم مردم منطقه، تغییرات و حل مشکلات را لمس کنند، از مسئولان خواست تا با تداوم این جلسات و حضور خود در مساجد، به بازشدن گره‌های کور این مناطق کمک کنند.

گفتنی است در این جلسه نمازگزاران و اهالی محله ضمن بیان برخی مشکلات شخصی، به مسائل و اولویتها و نیازهای محله نیز پرداختند که فرماندار و مسوولین مرتبط به هر حوزه، قول مساعد برای پیگیری و رفع مشکلات را دادند.

پایان پیام/

کد خبر 1731541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha