مسئولان کانون‌های مساجد سیستان و بلوچستان در راهپیمایی ۱۳آبان حضور پررنگی خواهند داشت

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان گفت: مسئولان کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان در راهپیمایی ۱۳ آبان حضور گسترده خواهند داشت.

حجت الاسلام مهدی پودینه مدیر ستاد کانونهای فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار داشت: ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی ملت ایران است.

وی با بیان اینکه ملت ایران در روز ۱۳ آبان به خیابان ها سرازیر می شوند تا  خشم و نفرت خودشان را از استکبار جهانی به نمایش بگذارند، افزود: با توجه به جنایت های رژیم صهیونیستی در غزه و دفاع جانانه استکبار جهانی  از رژیم جعلی اسرائیل، امسال راهپیمایی ۱۳ آبان از حساسیت خاصی برخوردار است.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان دفاع از مظلومان را یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و یادآور شد: مسئولان واعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان همچون سنوات گذشته با حضور گسترده حماسه ای دیگر خلق خواهند کرد.

پودینه گفت: مسئولان و اعضای کانون های فرهنگی و هنری در راهپیمایی ۱۳ آبان در زاهدان، پرچم فلسطین را برافراشته می کنند و پلاکاردهایی که بر روی آنها شعار های مرگ برآمریکا و اسرائیل  حک شد بر روی دو دستان خود قرار می دهند و فریاد مرگ بر آمریکا و اسرائیل سر خواهند داد.

گفتنی است۱۳ آبان روز دانش‌آموز و استکبار ستیزی است که در سه مقطع تاریخی سال‌های ۱۳۴۳ (تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه)، ۱۳۵۷ (کشتار وحشیانه دانش‌آموزان) و ۱۳۵۸ (تسخیر لانه جاسوسی) به نماد عزت، مقاومت، دشمن‌شکنی و استکبارستیزی ملت ایران و سرشکستگی و خفت و خواری دشمنان این مرز و بوم تبدیل شده است. همه ساله به مناسبت گرامیداشت این روز دانش آموزان راهپیمایی های ضداستکباری در شهرهای مختلف برگزار می کنند.

کد خبر 1731542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha