جزییات راهپیمایی ۱۳ آبان در چهارمحال و بختیاری اعلام شد

انصاری گفت: راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در شهرکرد از ساعت ۱۰ صبح از میدان امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون آغاز و پی از طی مسیر چهاراه ولیعصر، چهارراه فردوسی و چهارراه بوعلی به مصلی امام خمینی ختم می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری، موسی انصاری در ستاد بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان افزود: سخنران این مراسم در مرکز استان حجت الاسلام حیدر مصلحی مشاور عالی حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران است. 
وی ادامه داد: در مسیر راهپیمایی ۲ جایگاه ثابت در میدان دانش و چهارراه بوعلی سینا برای حضور خبرنگاران و عکاسان ایجاد می شود و در کنار آن گروه هنری با لباس اقوام در مراسم اجرا خواهند داشت.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: علاوه بر راهپیمایی روز ۱۳ ابلن، برنامه های تبیینی در ۱۰ مسجد محوری در مرکز استان به تبیین جنایت های استکبار و مقابله با جنگ ترکیبی آن برگزار می شود.
انصاری یادآور شد: برپایی ایستگاه نقاشی ویژه کودکان، هماهنگی با سازمان اتوبوسرانی برای جابجایی مرپم، توزیع پرچم در طول مسیر، توزیع اقلام فرهنگی و تبلیغی، برپایی ایستگاه عکس یادگاری، دعوت از خواننده انفلابی، اجرای مسابقه ادمک‌ها شیطانی، اجرای سرود دانش‌ آموزی، دعوت از ورزشکاران و اجرای حرکات نمایشی از دیگر برنامه های جنبی راهپیمایی ۱۳ آبان امسال است.
وی اظهار داشت: جنایات ددمنشانه رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی هر روز و هر ساعت شلعه‌ورتر می‌شود و عده زیادی از مردم بی‌گناه و مظلوم به خاک و خون کشیده می شوند و جامعه بین المال و سازمان‌های حقوق بشر سکوت کرده‌اند.
انصاری افزود: این در حالیست که ما وظیفه داریم روز ۱۳ آبان را گسترده تر از هر سال برگزار کنیم تا از این طریق ماهیت خبیث رژیم جمعلی اسرائیل را برای افکار عمومی روشن کنیم.
کد خبر 1731558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha