غرب از آوردن نام حقوق بشر خجالت بکشد

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: ملت ایران یک ملت بابصیرت و دشمن‌شناس است و به خوبی بصیرت خود را به نمایش گذاشتنه و در دشمن‌شناسی به الگویی برای تمامی ملت‌های جهان تبدیل شده است.

مهدی چمران، رئیس شورای شهر اسلامی تهران در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاست خبرگزاری شبستان، درباره ضرورت دشمن‌شناسی گفت: خوشبختانه ملت ایران یک ملت بابصیرت و دشمن‌شناس است و از زمانی که امام خمینی(ره) قیام خودشان را آغاز کردند به خوبی بصیرت خود را به نمایش گذاشتند و در دشمن‌شناسی به الگویی برای تمامی ملت‌های جهان تبدیل شده است.

وی افزود: ملت ایران در دشمن‌شناسی سنگ تمام گذاشته‌اند و همواره نوک پیکان حمله را به سمت دشمن نشانه گرفته‌اند تا در جنگ نرم و جنگ فرهنگی بتوانند از خود حفاظت و در برابر دشمن تسلیم نشوند.

رئیس شورای شهر تهران بیان کرد: در طی چهار دهه گذشته با وجود اینکه جریان‌های متعددی تشکیل شدند تا ملت ایران را به انحراف بکشانند و چهره دشمن را تطهیر کنند ولی موفق نشده‌اند و مردم ما با بصیرت و تحلیل درست از شرایط و اوضاع با این جریانات همراه نشدند.

چمران با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره نقش آمریکا در توطئه‌ها و فتنه‌های مختلف گفت: هر فتنه‌ای که در منطقه به پا شده، آمریکا در آن نقش داشته است و قساوت و سنگ‌دلی دولتمردان آمریکایی در حمایت از جنایات رژیم صهیونیستی به حد اعلا رسیده است. به باور من رژیم صهیونیستی بدون حمایت آمریکا هیچ است و سریع از بین می‌رود و فرو می‌پاشد. این رژیم هیچی از خود ندارد و هرچه هست در ظاهر است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: جنایاتی که رژیم صهیونیستی و حامیانش در حق مردم مظلوم غزه انجام داده‌اند در تاریخ ثبت خواهد شد و از این به بعد آمریکا و غرب وقتی می‌خواهند اسم حقوق بشر را به زبان بیاورند باید کمی به جنایات رژیم صهیونیستی نگاه کنند و از آوردن عنوان حقوق بشر بر زبان‌ها خجالت بکشند. اتفاقات اخیر باید کمی به دشمن‌شناسی و بصیرت حکام عرب و دیگر کشورهای اسلامی کمک کند تا شاید در روابط مستقیم و غیرمستقیم خود با جنایتکاران صهیونیستی تجدیدنظر کنند.

کد خبر 1731979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha