بیش از ۲۱ میلیارد تومان برای اجرای پویش قرار دوازدهم هزینه شده است

حجت الاسلام تدینی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۲۱ میلیارد تومان برای اجرای «قرار دوازدهم» هزینه شده است گفت: از جمله اهداف وقف رفع نیازهای مادی و معنوی مردم است.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، حجت الاسلام اسماعیل تدینی_ مدیرکل اوقاف وامور خیریه گیلان امروز (شنبه، ۱۳ آبان) در حاشیه مراسم طرح قرار دوازدهم که در آستان آقا سیدحسین کشاورزی لاهیجان برگزار شد با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۲۱ میلیارد و ۱۳۰ میلیون تومان برای اجرای قرار دوازدهم هزینه شده است گفت: در این طرح یاوران امام مهدی(عج) در کنار عواید موقوفات کمک میکنند تا خدمات اجتماعی و اقتصادی و فرهنگی به مجاورین بقاع متبرکه ارائه شود.

وی از جمله اهداف وقف را رفع نیازهای مادی و معنوی مردم دانست و افزود: در قرار دوازدهم آبان ماه، ۱۲ سری جهزیه از موقوفات لاهیجان به ارزش ۳۵۵ میلیون تومان با کمک مهدی یاوران از محل عواید موقوفات لاهیجان تهیه شده که بزودی در اختیار زوج های جوان لاهیجانی قرار خواهد گرفت.

حجت الاسلام تدینی همچنین بیان کرد: ۳۰۰ بسته معیشتی شامل روغن، رب، ماکارونی، برنج، حبوبات نیز به ارزش هربسته ۶۵۰ هزار تومان تهیه شد که از طریق مراکز افق در اختیار نیازمندان قرار گرفته است.

وی در ادامه به اجرای این طرح در سایر شهرستان ها نیز اشاره و اذعان کرد: در کل استان ۶۵۰ بسته معیشتی به ارزش ۶۰۰ میلیون تومان تهیه و توزیع شده است.  

حجت الاسلام تدینی همچنین تهیه و توزیع کیف و لوازم تحریر به ارزش ۱۲۰ میلیون تومان، کمک به درمان و تهیه دارو برای بیماری های خاص به ارزش ۳۰ میلیون تومان و کمک به مردم بی دفاع غزه به ارزش ۲۵ میلیون تومان را از دیگر بخش های طرح قرار دوازدهم آبان ماه امسال برشمرد و اضافه کرد: برای اجرای طرح قرار دوازدهم آبان ماه جاری یک میلیارد و ۱۳۰ میلیون تومان از محل عواید موقوفات گیلان و کمک های مردمی هزینه شده است.

بیش از ۲۱ میلیارد تومان برای اجرای پویش قرار دوازدهم هزینه شده است

بیش از ۲۱ میلیارد تومان برای اجرای پویش قرار دوازدهم هزینه شده است

کد خبر 1731981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha