کمیته امداد مازندران رتبه سوم اشتغال و خودکفایی کشور را کسب کرد

معافی گفت: در ارزیابی عملکردکمی، کیفی و رتبه بندی ادارات کل کمیته امداد استان ها بر مبنای داده های ثبت شده در«سامانه های حیات و سها» حوزه اشتغال و خودکفایی استان مازندران رتبه سوم را دربین ادارات کل کمیته امداد کشور در سال ۱۴۰۱ به دست آورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، میثم معافی- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران در جمع خبرنگاران با اشاره به رویکرد این نهاد حمایتی بر محور توانمندسازی مددجویان، اظهار کرد: امسال بیش از ۱۴هزار و ۷۹۰ فرصت شغلی را هدف گذاری شده است.

وی افزود : در ارزیابی عملکردکمی، کیفی و رتبه بندی استان ها بر مبنای داده های ثبت شده در«سامانه های حیات و سها» حوزه اشتغال و خودکفایی استان مازندران رتبه سوم را دربین ادارات کل کمیته امداد کشور در سال ۱۴۰۱ و در۶ شاخص ارزیابی شده به دست آورده است.

وی گفت: شاخص های ارزیابی شده در زمینه های آموزش های مهارتی، ایجاد فرصت شغلی، جذب اعتبارات، زنجیره های ارزش، تعامل با اشخاص و فرهیختگان و پیگیری تفاهم نامه ها، فعالیت رسانه ای و موارد دیگر بوده است.  

معافی یادآورشد: در ۷ ماهه نخست امسال بیش از چهار هزار و۱۷ فرصت شغلی برای نیازمندان و مددجویان در این استان ایجاد شده است که برای ایجاد این فرصت های شغلی بیشتر از۳۲۹ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

وی  اظهار امیدواری کرد امسال نیز بیش از سال گذشته با عنایات خداوند متعال و همیاری و همراهی  دستگاه های مرتبط گامی موثر و برگ زرینی در خدمت به ولی مددجویان رقم زده شود.

کد خبر 1732007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha