طوفان الاقصی ضربه مهلکی به قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی زد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شیروان گفت: عملیات طوفان الاقصی ضربه مهلکی بر قدرت پوشالی اسراییلی ها زد که به هیچ وجه برای آنان قابل ترمیم نخواهد بود.

حجت الاسلام سید حبیب سجادی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: ۷۵ سال است که مردم جهان، جنایات رژیم صهیونیستی را می بیینند ولی متاسفانه نهادها ‌و سازمان‌های بین المللی در مقابل آن سکوت کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: ایران اسلامی امروز پرچمدار تمدن ‌نوین اسلامی است و در حال مقابله با جبهه غرب است.

حجت الاسلام سجادی با اشاره به راهپیمایی امسال ۱۳ آبان در حمایت از مردم و کودکان مظلوم غزه عنوان کرد: مردم در این حماسه بزرگ ایستادگی، مقاومت و استکبارستیزی ملت ایران را به نمایش گذاشتند و این روز در حافظه ملت انقلابی و بصیر ایران اسلامی ماندگار خواهد شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شیروان بیان کرد: امروز چهره واقعی پشت نقاب حقوق بشری آمریکا مشخص شد در هر نقطه‌ای از جهان اگر جنایتی بود قطعاً خط اول آن رژیم صهیونیستی و آمریکا است، اما رهبر معظم انقلاب وعده دادند پیروزی نزدیک است.

حجت الاسلام سجادی اضافه کرد: با این جنایات و اقدامات وحشیانه در کشتار و قتل عام کودکان علاوه بر کل دنیا، نسل جوان هم به ذات پلید آنان پی برده و برایشان آشکار شد که این آدمکشان سابقه‌دار، کوچک و بزرگ و پیر و جوان نمی شناسند و برای رسیدن به اهداف شوم خود دست به هر کاری می زنند.

 وی بیان کرد: امروز تنها راه مقابله با استکبار، مقاومت است و ما باید تاریخ کشور را به درستی مطالعه کنیم و اولین قدم برای پیشرفت در آینده شناخت گذشته است.

 

کد خبر 1732161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha