آئین نمادین انتخابات شوراهای دانش‌آموزی در کردستان برگزار شد

در راستای افزایش مشارکت دانش‌آموزان در امور مدرسه آئین نمادین انتخابات شوراهای دانش‌آموزی آموزش و پرورش کردستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، عزت الله طیبی‌راد معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کردستان، در آیین نمادین برگزاری انتخابات شورای دانش آموزی، در ابتدا کشتار وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی بر علیه مردم مظلوم غزه را محکوم و ضمن قدردانی از زحمات عوامل اجرایی آموزشگاه به جهت هماهنگی و فراهم آوردن بستر برگزاری یک انتخابات شورای دانش آموزی پویا ،انتخابات شورای دانش آموزی را تمرینی برای نقش آفرینی دانش آموزان در آینده ایران اسلامی عنوان کرد.

وی افزود: انتخابات شورای دانش آموزی فرصتی را برای ایفای نقش اجتماعی دانش آموزان است تا به تدریج راهکارهای یک انتخاب اصلح را بیاموزند و در آینده برای شهر و استان و کشور خود انتخاب بهتر و شایسته ای داشته باشند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کردستان اضافه کرد: انتخابات شورای دانش‌آموزی فرصتی است که باعث حضور فعال و با نشاط دانش‌آموزان در فعالیت‌های اجتماعی و پرورشی مدرسه می‌شود و علاوه بر فراهم کردن زمینه‌های به ظهور رساندن توانمندی‌های بالقوه، نقش آفرینی و مسئولیت اجتماعی را هم به فرزندان می‌آموزد.

کد خبر 1732200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha