۳۰ اثر در رویداد بزرگ نقاشی «هنر راویان غزه» تولید می‌شود

برفی گفت: در رویداد بزرگ نقاشی «هنر راویان غزه » ۳۰ اثردر مورد مظلومیت ملت غزه و همچنین ظلمی که بر کودکان در جنگ نابرابر رژیم غاصب و صهیونیست غزه بر فلسطین تحمیل می‌شود تولید می شود.

جمال برفی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری  رویداد بزرگ نقاشی «هنر راویان غزه » ،گفت: کارگاه ملی نقاشی خیابانی هنر راهیان غزه از تاریخ سیزدهم آبان ماه سال ۱۴۰۲ تا پانزدهم آبان ماه جاری در شهر کرمانشاه در حال برگزاری  است.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه افزود: در این کارگاه که هنرمندان ۱۷ استان شرکت داشتند ۳۰ اثردر مورد مظلومیت ملت غزه و همچنین ظلمی که بر کودکان در جنگ نابرابر رژیم غاصب و صهیونیست غزه بر فلسطین تحمیل می‌شود تولید می شود.

وی خاطر نشان کرد: این رویداد در خیابان نوبهار ،چهارراه نوبهار و همچنین میدان فردوسی کرمانشاه و همچنین در مجموعه فرهنگی هنری تالار انتظار برگزار شده و در حال اجرا است که مراسم اختتامیه این کارگاه امروز۱۵ آبان ماه  ساعت ۱۶ عصر  در اداره کل کتابخانه‌های عمومی سالن آمفی تئاتر این اداره کل برگزار و آثار تولید شده به نمایشگاه عمومی گذاشته می شود.

برفی تصریح کرد: قرار است آثار تولید شده پس از برگزاری کارگاه در پایتخت کشورهای محور مقاومت در تهران به نمایش گذاشته  شود و  نمایشگاه دوره‌ای از این آثار در میان کشورهای محور مقاومت طراحی و طرح‌ریزی شود و  آثار به دست ملت مظلوم غزه در پایان کار رسانده شود.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه اظهار کرد: هدف از این کارگاه رساندن پیام ملت مظلوم غزه به ویژه کودکان این کشور به گوش جهانیان و واکنشی از سوی هنرمندان متعهد و انقلابی به ظلم رژیم تقلبی و صهیونیستی غاصب  که این روزها در فلسطین اشغالی داره بر علیه ملت مظلوم این دیار انجام می دهد .

وی در پایان گفت:اجرای این برنامه ملی در واقع ادای دینی به کودکان و مردم بی گناه غزه است و پیامی به وجدان های بیدار در دنیا که حامی ملت مظلوم فلسطین باشند و امیدواریم  این قدم کوچک از هنرمندان دغدغه مند و هنرمندان در مسیر انقلاب مورد توجه حضرتش قرار بگیرد. 

۳۰ اثر در رویداد بزرگ نقاشی «هنر راویان غزه» تولید می‌شود

کد خبر 1732265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha