آموزش در حوزه امر به معروف و نهی از منکر جدی گرفته شود

حجت الاسلام مهدوی نیا گفت:  آموزش در حوزه امر به معروف و نهی از منکر جدی گرفته شود و از جزیره ای عمل کردن پرهیز شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام یونس مهدوی نیا، امروز(۱۶آبان) در همایش آمرین به معروف و ناهیان از منکر شهرستان بروجرود اظهارداشت: در بحث آموزش و ستاد امر به معروف و فعالیت بسیجیان ناهماهنگی وجود دارد.

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر لرستان افزود: همه باید با همدلی، وحدت و هماهنگی در حوزه امربه معروف و نهی از منکر فعالیت کنند.

وی خاطرنشان کرد: بسیج باید علاقه مندان به امربه معروف و نهی از منکر را شناسایی و برای آموزش به ستاد امر به معروف معرفی کند.

حجت الاسلام مهدوی نیا با بیان اینکه ابتدا وظیفه ما در مقابله با بیماری های فرهنگی پیشگیری است و همه باید انجام وظیفه کنند، گفت: پس از آن باید بیماری های فرهنگی معالجه شوند و در این مرحله نیز باید اقدامات لازم انجام شود که جلوی گسترش آسیب ها گرفته شود.

وی خاطرنشان کرد: تذکر لسانی، موعظه و نصیحت مرحله پیشگیری است و انجام این فریضتین راه حل جلوگیری از توطئه های دشمن است.

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر لرستان با اشاره به اینکه دشمن به دنبال ایجاد التهاب و بی تفاوتی در جامعه است، ادامه داد: با برنامه ریزی باید جلوی توطئه های دشمن گرفته شود.

وی با بیان اینکه معیار ستاد امربه معروف و نهی از منکر قانون است، گفت: دستگاه های قضایی باید از آمرین به معروف و ناهیان از منکر حمایت کنند.

حجت الاسلام مهدوی نیا ادامه داد: در حوزه امربه معروف و نهی از منکر آموزش ها و حضور در کارگاه ها جدی گرفته شود.

کد خبر 1732424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha