خدمات رسانی گروه های جهادی به نیازمندان شیروان

مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شیروان گفت: در بحث خدمات اجتماعی این اداره در شهرستان، گروه های جهادی 20 باب حمام نیازمندان را مرمت کردند.

سعید علیپور، مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: امسال گروه های جهادی با حضور در مناطق محروم خدمات عمرانی خوبی را برای نیازمندان شهرستان انجام دادند و خدمت بزرگی به مددجویان ارایه دادند.

وی خاطرنشان کرد: خدمات این گروه ها که اکثرا از دانشجویان تهران و به صورت داوطلبانه حضور یافتند شامل رنگ آمیزی و تعمیر مدارس، بهسازی مساجد، تعمیر و بازسازی منازل مسکونی فرسوده در سطح روستاها بود که با هماهنگی فرماندهان پایگاه های حوزه بسیج و اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان انجام شد.

علیپور عنوان کرد: امروز در کنار سازندگی و فعالیت‌های عمرانی و خدمات رسانی به مردم باید در عرصه جهاد فرهنگی نیز پررنگ تلاش کنیم، باید در فعالیت‌های جهادی اخلاص داشته باشیم، بهترین کار شاد کردن دل یک مؤمن از طریق حل کردن مشکلات است.

مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شیروان بیان کرد: اگر ما به عنوان گروه‌های جهادی بتوانیم نقش آفرین باشیم و بخشی از مشکلات مردم را برطرف کنیم، این جهاد مقدس ما است.

علیپور اضافه کرد: خدمات گروه جهادی در بخش‌های مختلف فرهنگی اجتماعی و اقتصادی و عمرانی و یاری رساندن به محرومان زمینه ثبات و ماندگاری در روستاها و جلوگیری از مهاجرت به شهرها را فراهم می‌کند.

وی ضرورت اولویت بندی نیازمندی‌های شهر و روستاهای تابعه در بخش‌های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، بهداشتی، خدماتی که قابلیت حل شدن با ظرفیت‌های موجود و بعضاً کمک گرفتن از توان گروه‌های جهادی همچون بنیاد احسان را دارد توسط جوانان فعال در گروه‌های جهادی سطح بخش خواستار شد.

کد خبر 1732451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha