سیزدهمین جشنواره زوج های جوان پدافند هوایی ارتش برگزار شد

سیزدهمین جشنواره زوج های جوان پدافند هوایی ارتش با هدف منویات رهبر انقلاب در جوانی جمعیت و سیاست های فرزندآوری در مشهد برگزار شد.

حجت الاسلام جانمردا موسوی معاون فرهنگی و روابط عمومی اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد جشنواره زوج های جوان گفت: سیزدهمین دوره جشنواره زوج های جوان در مشهد مقدس در حال برگزاری است. این جشنواره درراستای مباحث سیاست های فرزندآوری و جوانی جمعیت که مورد تاکید مقام معظم رهبری است و به عنوان یکی از اولویت های نظام اسلامی تعریف شده است، پدافند هوایی ارتش در همین راستا از چند سال گذشته اقدام به برنامه ریزی و طرح ریزی یک برنامه مدون و تاثیرگذار و کیفی برای تشریح کارکنان محترم و جوانان به این امر مقدس بوده است.

وی با اشاره به برنامه های زیارتی و بازدید از اماکن تاریخی مشهد افزود: بحمدالله تاکنون ۱۲ دوره برای زوج های جوان با عنوان جشنواره زوج های جوان برگزار شده  که این مراسم در کنار بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) برگزار شده است و در هر دوره قریب به ۶۰ زوج جوان شرکت کرده اند و امروز هم اختتامیه سیزدهمین دوره جشنواره زوج های جوان برگزار می شود. این ۶۰ زوج به مدت یک هفته میهمان امام رضا (ع) هستند و دوره های ارتقای توانمندی در دوره های مختلف سبک زندگی ایرانی اسلامی، فرزندآوری، روابط زوجین در طول زندگی و معاشرت زوجین و دوره های کارگاهی با حضور اساتید حوزه و دانشگاه برگزار می شود.

وی گفت: آنچه ما از این دوره ها برآورد کردیم، رضایت مندی بسیار خوبی ایجاد شده است و هدف از برگزاری این دوره ها لبیک به فرمان مقام معظم رهبری در راستای سبک زندگی ایرانی اسلامی و موضوع فرزندآوری و جمعیت است و همچنین تشویق و ترغیب زوجین به زندگی مومنانه و مطلوب است.

حجت الاسلام موسوی یادآور شد: در راستای همین جشنواره، جشنواره دیگری با عنوان فرزند اولی ها برگزار می شود که چهارمین دوره آن است و زوج هایی که در جشنواره زوج های جوان شرکت کرده اند و صاحب فرزند شده اند در دوره بعد در این جشنواره در خدمت آنها هستیم. این جشنواره ها با برنامه ریزی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و پشتیبانی فرماندهان محترم پدافند هوایی ارتش برگزار می شود.

کد خبر 1732495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha