۲۶۰ مقاله به دبیرخانه همایش بین المللی سیره شناسی علامه مصباح یزدی(ره) رسید

حجت الاسلام قائمی گفت: ۲۶۰ مقاله به دبیرخانه همایش بین المللی سیره شناسی علامه مصباح یزدی(ره) رسید که بعد از داوری ۲۵۳ مقاله به صورت مقاله نهایی قابل ارائه در قالب های سخنرانی، پوستری و درج در مجموعه مقالات تایید شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت الاسلام محمدجواد قائمی، مدیر حوزه علمیه خواهران مازندران در آئین تجلیل از دست اندرکاران همایش بین المللی سیره شناسی علامه مصباح یزدی(ره) که با حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی-نماینده ولی فقیه درمازندران برگزار شد، اظهار کرد: همایش بین المللی علامه مصباح جزو اولین همایش‌هایی هستند که با نماد isc به نام حوزه علمیه خواهران استان مازندران، در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام ثبت و اجرا شد.
وی ادامه داد: این همایش در حوزه علوم اسلامی با محوریت علوم تربیتی و اجتماعی از منظر آیت الله مصباح برگزار شد که این بعد از اندیشه علامه(رحمه الله علیه) خیلی مورد توجه نبوده است.
حجت الاسلام قائمی تاکید کرد: در این همایش ۲۶۰ مقاله به دبیرخانه رسیده که بعد از داوری ۲۵۳ مقاله به صورت مقاله نهایی قابل ارائه در قالب های سخنرانی، پوستری و درج در مجموعه مقالات تایید شد.

وی اذعان کرد: برای اجرای این همایش و بالا بردن انگیزه مقاله نویسی در سطح جامعه هدف، نزدیک به ۲۷ نشست و پیش نشست علمی در شخصیت شناسی ایشان در سطح استان و استان های مجاور برگزار و در روز برگزاری این همایش، همزمان با صحبت سخنرانان مطرح، ۳ پنل علمی در سالن های مجاور برنامه ریزی و اجرا شد.

کد خبر 1732522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha