تقویت نقاط ضعف و حرکت و پیشرفت ملت ایران سبب یاس و نا امیدی دشمنان است

ربیعی با اشاره به اینکه امید دشمن به نقاط ضعف ما است، گفت: تقویت نقاط ضعف و حرکت و پیشرفت ملت ایران سبب یاس و نا امیدی دشمنان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، ابوالفضل ربیعی، در دومین روز از دوره آموزشی سه روزه طرح «دانا»  ویژه یکصد نفر از مداحان خواهر و مبلغه بسیجی که با حضور سردار کریمی، فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی، در مسجد سیدها کلانشهر اراک، با اشاره به اینکه به قله نزدیک شدن، خشم دشمن را بیشتر می کند، گفت: کسی می تواند  قله پیشرفت را ببیند که این ۴۵ سال و ما قبل آن را بنگرد؛ که ایران قبل از انقلاب در چه وضعیتی بود، انقلاب در چه شرایطی پیروز شد و در این ۴۵ سال چه مسیری طی شد.

مسئول سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی استان مرکزی به توطئه های همیشگی دشمنان اشاره کرد و ادامه داد: باید ببینیم این دشمنان برای چه با ما دشمنی کردند؟ ملت ایران چگونه بر این شیطنت‌ها غلبه کرد؟ و امروز ما در چه نقطه ای قرار داریم؟

وی با بیان اینکه تفکر در رابطه به این سوال ها و پاسخ آنها نشان می دهد که ما به قله نزدیک شده‌ایم، بیان کرد: ملت ایران اسلامی بعد از انقلاب همواره در مسیر پیشرفت و سعادت گام برداشته و امروز به قله های رفیع افتخار و سعادت نزدیک شده است.

امروز آرمان فلسطین مسئله اصلی امت اسلامی است

تقویت نقاط ضعف و حرکت و پیشرفت ملت ایران سبب یاس و نا امیدی دشمنان است

این مقام مسئول در ادامه به جنگ اخیر و کشتار مردم بی گناه غزه اشاره کرد و گفت: امروز در سرزمین‌های اشغالی شاهد نسل کشی‌ها، وحشی‌گری‎ها و جنایات توسط رژیم کودک‌کش صهیونیستی علیه ملت مظلوم، مقتدر، مقاوم و مجاهد غزه هستیم.

مسئول سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی استان مرکزی افزود: مسلمانان جهان نمی‌توانند در رابطه با موضوع غزه بی‌تفاوت باشند و امروز آرمان فلسطین مسئله اصلی امت اسلامی است.

وی گفت: امروزه آزادی قدس شریف جنبه جهانی پیدا کرده و آزاد سازی قدس شریف به عنوان آرمان جهانیان و آزادی‌خواهان تبدیل شده است.

استکبار جهانی هر روز به نابودی خود نزدیکتر می شود

ربیعی خاطر نشان کرد: با همه جنایت‌های جنگی که آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها در فلسطین اشغالی علیه ملت مظلوم فلسطین مرتکب می‌شوند اما هر روز به نابودی خود نزدیکتر می‌شوند و زمینه‌های پیروزی نهایی غزه و ملت فلسطین را فراهم‌تر می‌کنند.

وی ادامه داد: در گذشته ملت مظلوم فلسطین با سنگ در برابر رژیم غاصب صهیونیستی از خود دفاع می‌کردند و صدایشان به جایی نمی‌رسید؛ اما امروز به برکت انقلاب اسلامی سنگ‌ها به موشک‌ها و امکانات جدیدی تبدیل شده است که دشمن فکر آن را نمی‌کرد.

ربیعی گفت: حمایت از ‎فلسطین تا دیروز معیار مسلمانی بود و از امروز معیار ‎انسانیت؛ و سکوت در برابر این جنایت، خیانت به اسلام است و جایز نمی باشد.

سکوت تریبون داران در برابر این جنایت، خیانت به اسلام است

تقویت نقاط ضعف و حرکت و پیشرفت ملت ایران سبب یاس و نا امیدی دشمنان است

این مقام مسئول ادامه داد: امروز، مردم جهان هولوکاست را به چشمان خود دیدند و شمر زمان ما همین رژیم غاصب است،  آب را به روی مردم مظلوم غره بستند، برق رو که قطع کردند؛ مردم بی گناه رو محاصره کردند؛ و نه تنها بیمارستان که غزه رو تبدیل به قبرستان کردند و سکوت تریبون داران در برابر این جنایت، خیانت به اسلام است.

مسئول سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی استان مرکزی خطاب به جامعه شعرا افزود: همه ساله چندین شب شعر آئینی در موضوعات مختلف برگزار می‌شود و شاعران در موضوعات مختلف شعرهایی می‌سرایند اما اکنون باید ظلم و جنابت صهیونیست ها به احسن وجه تبیین شود.

وی با بیان اینکه این شعرهای شب شعرها باید در محکومیت ظالم سروده شود، افزود: مردم غزه توسط رژیم صهیونیستی زیر سنگین‌ترین جنایات تاریخ قراردارند و در شرایطی که فکر می‌کنیم کسی صدای ما در دنیا نمی‌شنود؛ حتمأ این اشعار در عالم تاثیر خواهد داشت.

کد خبر 1732668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha