انقلاب اسلامی معنویت را به دنیا ارائه کرد

سردار کریمی ضمن تاکید بر تبیین ارزش های انقلاب گفت: انقلاب اسلامی ایران معنویت را به دنیا ارائه کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، سردار محسن کریمی، فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی، امروز پنج شنبه (۱۸ آبان) در دوره آموزشی «دانا» که به حضور یکصد نفر از مداحان خواهر و مبلغه بسیجی در مسجد سیدها کلانشهر با هدف توانمند سازی مداحان خواهر و عمل به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر جهاد تبیین برگزار شد، گفت: بانوان نقش موثری در جهاد تبیین دارند و باید در این راستا آموزش ببینند و آموزش بدهند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی برگزاری این دوره و گرده همایی بانوان مبلغه، مداح و بسیجی را فرصت مناسبی برای تبادل اطلاعات و آشنایی هر چه بیشتر با مسائل روز دانست و بیان کرد: بانوان مداح و مبلغ باید به مسائل روز آگاه باشند تا بتوانند هر چه بیشتر به تبیین و روشنگری بپردازند.

وی در ادامه ضمن تقدیر از بسیج جامعه مداحان در برگزاری این دوره آموزشی اضافه کرد: این دوره های آموزش سبب به روز رسانی اطلاعات و آگاهی هر چه بیشتر می شود.

این مقام ارشد استان در بخش دیگری از سخنانش به مساله غزه و فلسطین اشاره کرد و گفت: امروز شاهد جنایات گسترده رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل هستیم که این کار سبب خشم و انزجار جامعه جهانی از این رژیم جعلی شده است.

سردار کریمی با بیان اینکه امروزه در مقطعی از تاریخ انقلاب اسلامی قرار داریم که به فرمایش مقام معظم رهبری به قله نزدیک هستیم، افزود: هر کوهنوردی برای رسیدن به قله می‌بایست سختی‌ها و چالش‌های بسیاری را متحمل شود و بداند که مسیر رسیدن به قله پر چالش است و دشمن هزاران مشکل را در طی مسیر برای ما ایجاد کرده و خواهد کرد ولی باید تحمل کرد تا به قله برسیم.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) با ایمان به خدا و اخلاص و تمسک به اهل بیت(ع) در مقابل تمامی تهدیدها و توطئه‌های استکبار ایستاد، گفت: امام خمینی با مطرح کردن اصل «نه شرقی، نه غربی» از مسلمانان و انسان‌های آزاده جهان خواست تا در مقابل امپریالیسم شرق-غرب و بلوک کمونیسم- کاپیتالیسم الگوی جمهوری اسلامی را در پیش بگیرند.

این مقام ارشد استان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه انقلاب ما یک انقلاب جهانی است؛ ادامه داد: همان‌طورکه امام خمینی (ره) در نظر داشت، هدف صدور انقلاب اسلامی تحقق یافته است و امروز جبهه مقاومت در مقابل استکبار جهانی ایستاده است.

سردار کریمی با بیان اینکه انقلاب اسلامی معنویت را به دنیا ارائه کرد است؛ اضافه کرد: امام خمینی(ره) با تشکیل انقلاب اسلامی هیمنه غرب و شرق دنیا را نابود کرد و نظام بین الملل را تحت تاثیر خود قرار داد و یک الگوی جدید به جهانیان ارائه کرد.

مردم غزه تا پای جان مقاومت و ایستادگی می‌کنند

انقلاب اسلامی معنویت را به دنیا ارائه کرد

 وی در ادامه به الگوگیری مردم غزه از انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: آنچه حماس در غزه رقم زده یک معجزه، و برگرفته از همین مولفه معنویت است.

سردار کریمی با اشاره به جنایات و وحشی‌گری استکبار جهانی که به دنبال تحمیل خواسته‌هایش به مردم مظلوم غزه بوده است، افزود: آنها می‌کوشد با وحشی گری و کشتار وسیع زنان و کودکان بی گناه، اراده ناحق خود را به مردم بی دفاع فلسطین تحمیل کند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی خاطر نشان کرد: امروز می بینیم که مردم غزه تا پای جان مقاومت و ایستادگی می‌کنند.

وی با بیان اینکه رویداد غزه  یک جنبه ظاهری دارد که همه می‌بینیم و دل هر انسان از این جنایات و نسل‌کشی به درد می‌آید و از حیث عاطفی قابل تحمل نیست، بیان کرد: روی دیگر اینکه دشمن با وارونه نمایی تلاش دارد تا برخی ساده‌انگارانه به جنایات در غزه نگاه کنند.

سردار کریمی با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی و استکبار در غزه از تحریف و عملیات روانی به قصد مظلوم‌نمایی و تاثیرگذاری بر افکار عمومی استفاده می‌کند، گفت: جنایات رژیم صهیونیستی در غزه را نباید سطحی دید آنچه که مشخص است اینکه نزدیک به ۸۰ سال یک امت را تحت ظلم و ستم خود قرار داده‌اند.

 واقعیت صحنه پیروزی خون بر شمشیر است

انقلاب اسلامی معنویت را به دنیا ارائه کرد

 فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: مردم غزه طی این سال‌ها مظلومیت، امروز انقلاب اسلامی را پشت و پناه خود پیدا کرده است و با الگوبرداری از مقاومت ملت ایران در مقابله با ظلم و استکبار ایستاده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه حضرت امام خمینی(ره) فرهنگ ظلم‌ستیزی را به دنیا معرفی کرد و نشان داد، گفت: مقاومت رمز پیروزی است و واقعیت صحنه پیروزی خون بر شمشیر است.

 این مقام مسئول همچنین با بیان اینکه خیزش‌ها و بیداری اسلامی در جهان هر روز گسترش بیشتری یافته و ملت‌های بیشتری را بیدار می‌کند، اظهار کرد: این کاروان زمینه‌ساز ظهور امام عصر(عج) خواهد بود.

کد خبر 1732681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha