مقاومت شگفت انگیز مردم غزه برابر آمریکا و اسرائیل پدیده ای تحسین برانگیز است

امام جمعه منطقه خیرآباد شهرستان ورامین گفت:مقاومت شگفت مردم مسلمان فلسطین در برابر رژیم صهیونسیتی و آمریکا پدیده ای مهم و تحسین برانگیزی است.

گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان های استان تهران، حجت الاسلام داود محمدیاری امام جمعه منطقه خیرآباد شهرستان ورامین ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن سفارش خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: امیرالمومنین(ع) فرمودند خداوند سبحان تمام مخلوقات را خلق کرد در حالیکه از اطاعت اینها بی نیاز است و از معصیت آنها هم در ایمن است یعنی از خدایی خدا هیچ چیزی کم نمی شود.

وی گفت: یکی از مبانی زندگی اهل تقوا این است که همیشه نگاه به خدا دارند، امروز وقتی که ما این ها را بررسی می‌کنیم می‌بینیم که این مبانی الهی در وجود جبهه مقاومت تجلی پیدا کرده است.
امام جمعه خیرآباد خاطرنشان کرد: طوفان الاقصی تجلی بزرگ اندیشه و گفتمان مقاومت است که اندیشه مقاومت مبتنی بر باورهای دینی بود که نباید این ها را فراموش کنیم.
حجت الاسلام محمدیاری بیان کرد: مقاومت شگفت مردم مسلمان فلسطین در برابر رژیم صهیونسیتی پدیده ای مهم و تحسین برانگیزی است که در تاریخ ثبت شد که می توان آن را حرکتی مبارک در امتداد استقامت انبیاء و اوصیا الهی نگاه کرد که در وجود جبهه مقاومت وجود دارد.
وی با بیان اینکه مردم غزه امروز زندگی ذلت بار را تحمل نخواهد کرد، تصریح کرد: امروز جوانان و مردم غزه مرگ با سعادت را بر زندگی زیر چتر رژیم صهیونسیتی ترجیح می دهند و این ها باعث شد که عملیات طوفان الاقصی انجام بگیرد.
خطیب جمعه خیرآباد با اشاره به هفته کتاب و کتابخوانی، گفت: باید امروز جوانان و نوجوانان را تشویق به امر کتاب و کتابخوانی کنیم و باید کتاب هایی را در باب جنایات رژیم صهیونسیتی بخوانند و ببینند چه ظلم و ستم هایی را در حق مردم فلسطین انجام داده اند.

کد خبر 1732797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha