اقدامات بسیج در حوزه محرومیت زدایی و سازندگی قابل تحسین است

آیت الله خاتمی گفت: امروز بسیج در عرصه سازندگی و محرومیت زدایی وارد شده است و با تمام توان اقدامات ارزشمندی را انجام می‌دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان زنجان آیت الله علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان امروز در اجلاس سالانه مجمع بسیجیان استان زنجان به اندیشه‌های والای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: اقتدار نظامی، یکی از مظاهر قدرت در هر کشوری است و امروز ایران اسلامی در سایه قدرت نیروهای مسلح در امنیت کامل است.

وی با یادآوری اینکه اقتدار ملی کشور مایه حفظ ملت و تحقق آرمان‌های آن است، ادامه داد: اقتدار اقتصادی، علمی، اجتماعی و اقتدار معنوی نیز در کنار اقتدار نظامی مورد نیاز جوامع است.

نماینده ولی فقیه در استان، تشکیل بسیج مستضعفین را نیز یکی از دلایل اقتدار جهانی ایران اسلامی عنوان کرد و گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمن به بهانه‌های مختلف سعی در ضربه زدن به کشور کرد که نمونه آن راه‌اندازی جنگ ۸ ساله بر علیه ایران اسلامی بود.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه بسیج به فرمان امام راحل در دوران هشت سال دفاع مقدس تشکیل شد، خاطرنشان کرد: مردم به فرمان امام راحل لبیک گفتند و به جبهه‌های جنگ رفته و با نثار جان خود اجازه ندادند یک وجب از خاک کشور به دست دشمن بیفتد.

آیت الله خاتمی ادامه داد: امروز بسیج در عرصه سازندگی و محرومیت زدایی وارد شده است و با تمام توان اقدامات ارزشمندی را انجام می‌دهد.

در ادامه این مراسم فرمانده سپاه انصارالمهدی نیز به جنایات اسرائیل برعلیه مردم فلسطین و غزه اشاره کرد و گفت: حمایت از فلسطین وظیفه همه ماست و نباید در این دوران از مردم مظلوم فلسطین و غزه غافل شویم.

سردار جهانبخش کرمی با اشاره به حمایت مردم سراسر جهان از فلسطین و غزه گفت: انسان دوستان و آزادی‌خواهان جهان باید برای حمایت از مردم فلسطین نفرت خود را از اقدامات و جنایات اسرائیل اعلام کنند.

کد خبر 1733106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha