جشن قرآن و تجلیل از قاریان طرح تلاوت نور برگزار می شود

جشن قرآن و تجلیل از قاریان طرح تلاوت نور مسجد حضرت ابوالفضل(ع) کوی امام علی (ع) شهر اراک به همت کانون فرهنگی هنری شهید کوچکی، برگزار می شود.

حجت الاسلام سید تقی امینی، مدیر کانون فرهنگی هنری شهید کوچکی، با اشاره به فعالیت گسترده اعضای این کانون در برنامه های قرآنی به ویژه طرح تلاوت نور به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: تبیین و ترویج فرهنگ و معارف قرآنی در راس برنامه های کانون ما قرار دارد.

امام جماعت مسجد حضرت ابوالفضل (ع) با اشاره به اینکه این برنامه ها همواره با حضور گسترده جوانان و نوجوانان عضو کانون و اهالی کوی علی ابن ابیطالب برگزار می شود، افزود: تقدیر از این حضور و تشویق جوانان امری ضروری است.

وی با اشاره به اینکه در همین راستا مراسم جشن قرآن و تجلیل از قاریان طرح تلاوت نور در مسجد برگزار می شود، ادامه داد: در این مراسم حجت الاسلام امینی، امام جماعت مسجد به سخنرانی می پردازد و شرکت کنندگان از تلاوت آقای علی ویسمه از قاریان برجسته استان بهره مند می شوند.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید کوچکی با بیان اینکه اجرای گروه همخوانی و مدیحه سرایی حنان از برنامه های این جشن قرآنی است، ادامه داد: این مراسم در روز دوشنبه 22 آبان ماه بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) برگزار می شود.

حجت الاسلام امینی خاطر نشان کرد: در این مراسم به قید قرعه به حاضرین در جلسه جوایزی از سوی هیئت باب الحوائج (ع)، کانون فرهنگی هنری شهید کوچکی و پایگاه مقاومت قمر بنی هاشم اهدا خواهد شد.

این مقام مسئول همچنین با بیان اینکه در این مراسم از هفت نفر از قاریان طرح تلاوت نور تجلیل می شوند، ادامه داد:  تقدیر از خواهران و برادرانی که در طی یکسال گذشته در طرح تلاوه نور مسجد حضور فعال داشتند نیز از دیگر برنامه های این جشن قرآنی است.

کد خبر 1733179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha