تشکیل پویش کاشت درخت زیتون به یاد کودکان فلسطینی

پویش کاشت درخت زیتون به یاد کودکان فلسطینی به همت کانون های مساجد استان اصفهان تشکیل شد.

«محمدتقی محمدیان» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان با اشاره به حرکت ضد بشری و کودک کشی رژیم صهیونیستی گفت: کانون های فرهنگی و هنری مساجد این حرکت را محکوم کرده و انزجار خود را اعلام کرده اند.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان اصفهان با بیان اینکه جلسات بصیریتی در این خصوص در مساجد تشکیل شده، افزود: مسابقه نقاشی، کتابخوانی و برنامه های فرهنگی در خصوص حمایت از کودکان فلسطینی و محکوم ظلم و ستم در این مراکز برگزار شد.

وی با بیان اینکه پویش کاشت درخت زیتون در مساجد و نقاط پیرامونی کانون های فرهنگی و هنری به همین دلیل تشکیل شده، خاطرنشان کرد: اعضای کانون های فرهنگی و هنری با مراجعه به سامانه ثبت درخت در این پویش شرکت کرده و درخت امید را برای آینده روش می کارند.

محمدیان انگیزه کاشت درخت زیتون را روشنی بخشی و امیدواری این گیاه مطرح کرد و اذعان داشت: استقامت این درخت مصداق ایستادگی ملت مظلوم فلسطین را به نمایش گذاشته و میوه آن از آینده روشن امید می دهد.

وی یادآورشد: همبستگی و اتحاد بین مسلمانان و تشکل های مردمی مساجد می تواند امید و روشنایی را مژده بدهد و به پایان سختی ها و مشقت ها کمک کند.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان اصفهان به نقش و جایگاه مساجد در اطلاع رسانی و ایجاد همبستگی اشاره کرد و گفت: از صدر اسلام تاکنون این مراکز دینی فرصتی برای همبستگی و اتحاد بوده اند و مسیرهای موفقیت از این نقاط آغاز شده است.

وی ادامه داد: اجرای طرح های فرهنگی و هنری مثل سرود به اتحاد و انتقال پیام ارزشمند انسان دوستی کمک خواهد کرد که کانون های فرهنگی و هنری در این زمینه فعال هستند.

محمدیان یادآورشد: بچه های مسجد تداعی بخش امید و پیروزی هستند و باید لکه های تفرقه از این مراکز دینی پاک شود و همه به همبستگی کمک کنیم.

کد خبر 1733193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha