توسعه کانون‌های ویژه خواهران اولویت کانون‌های مساجد جنوب فارس است

اخوت توسعه کانون های فرهنگی هنری ویژه خواهران را اولویت ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب فارس دانست و گفت: این مهم در راستای افزایش مشارکت خواهران در فعالیت های فرهنگی، هنری و اجتماعی جامعه انجام می شود.

محمدابراهیم اخوت در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از فارس، با اشاره به اینکه توسعه کانون های فرهنگی هنری ویژه خواهران در اولویت ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب فارس است، گفت: در حال حاضر بر گسترش کانون فرهنگی هنری ویژه خواهران تمرکز داریم.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب استان فارس افزود: این مهم در راستای افزایش مشارکت خواهران در فعالیت های فرهنگی، هنری و اجتماعی جامعه انجام می شود.

وی اصلی ترین برنامه های کاربردی در کانون های ویژه خواهران را مقوله زیست عفیفانه، عنوان کرد و اظهار داشت: عفاف و حجاب و برنامه هایی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی از دیگر اهداف کانون های فرهنگی هنری خواهران به شمار می آید.

اخوت با تاکید بر اینکه در حال حاضر با چالش کمبود نیرو در ستاد کانون های مساجد جنوب فارس مواجه هستیم، خاطرنشان کرد: امیدداریم با تدبیری که از ستاد کانون های مساجد کشور اندیشیده می شود این مشکل نیز به سرانجام برسد.

کد خبر 1733229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha