همت خیران سلامت با اختصاص ۷۳ میلیاردتومان برای توسعه زیرساخت‌های درمانی جهرم و خفر

با انعقاد تفاهم نامه با خیران سلامت، ۷۳ میلیارد تومان جهت توسعه زیرساخت های درمانی شهرستان های جهرم و خفر اهدا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فارس، جلسه ای با حضور سه خیر سلامت در دانشگاه علوم پزشکی جهرم برگزار و ضمن انعقاد تفاهم نامه از اقدام نیک و ارزشمند «فائزه صفوی»، «مصطفی حاصلی» و «یعقوب رضایی» برای خریداری تجهیزات پزشکی و توسعه زیر ساخت های های درمانی شهرستان های جهرم و خفر قدردانی شد.

توسعه زیر ساخت بیمارستان خاتم الانبیاء خفر در جهت ارائه خدمات مطلوب به بیماران از اولویت هایی است که با تلاش و مساعدت مسوولان در حال انجام است. در راستای این امر مهم و خدمت به مردم، مصطفی حاصلی از خیران سلامت، مبلغ  ۵۰ میلیارد تومان برای توسعه فاز اول بیمارستان «خاتم الانبیاء» شهرستان خفر، ارتقاء و تامین‌ تجهیزات درمانگاه شبانه‌روزی شهر «خاوران» نظیر سونوگرافی، رادیولوژی، تجهیزات دندانپزشکی، آزمایشگاهی و احداث پد بالگرد هوایی اورژانس شهر خاوران اهدا کرده است.

همت خیران سلامت با اختصاص ۷۳ میلیاردتومان برای توسعه زیرساخت‌های درمانی جهرم و خفر

همچنین در ادامه این مشارکت های نیک، به همت خیر نیک اندیش فائزه صفوی مبلغ ۲۳ میلیلارد تومان برای احداث مرکز شتاب دهنده خطی بیمارستان پیمانیه جهرم به دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان اهدا شد.

از دیگر خیران نیک اندیش که در جهت توسعه زیرساخت های درمانی با دانشگاه علوم پزشکی جهرم همکاری داشته اند، آقای مهندس یعقوب رضایی بوده که مبلغ ۱۰ میلیارد تومان جهت ساخت بخش چشم در طبقه زیرزمین کلینیک هنری جهرم، ساخت درمانگاه تخصصی بیمارستان خاتم الانبیاء خفر و احداث نمازخانه این بیمارستان و همچنین پارکینگ برای شبکه بهداشت و درمان خفر اهدا کرده است.

در این جلسه از اقدام نیک و خیرخواهانه خیران با اهدای لوح تجلیل به عمل آمد. همین طور تفاهم نامه همکاری به مصطفی حاصلی خاورانی و فائزه صفوی تقدیم شد.

کد خبر 1733277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha