آغاز نمایش میدانی «چهل و هشت تا چاه و هلاکت» در کرمانشاه

نوروزی گفت: نمایش میدانی «چهل و هشت تا چاه و هلاکت» با موضوع بازنمایی جنایات رژیم نامشروع صهیونیستی اجراهای خود را از هنرستان هنرهای زیبای کرمانشاه (پسران) در قالب پویش هنری بنویس فلسطین آغاز کرد.

سعید نوروزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه با اشاره به اجراهای نمایش مرتبط با پویش هنری بنویس فلسطین، گفت: این نمایش به نویسندگی و کارگردانی علی زیستی، جدیدترین تولید واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری کرمانشاه توسط گروه نمایش دیبا است که در واکنش به جنایات اخیر رژیم نامشروع صهیونیستی در غزه و کشتار زنان و کودکان بی دفاع فلسطینی تولید شده است.

کارشناس هنرهای نمایشی حوزه هنری استان کرمانشاه افزود: قرار است در گام اول در آبان و آذر ماه جاری ۱۰ نوبت در سطح مدارس و مساجد منتخب شهر کرمانشاه اجرا شود.

وی خاطر نشان کرد: در این اثر شهره دانشیار و عسل هضم دل به ایفای نقش می پردازند و گودرز حسینی، محمد بیگ محمدی و لیلا مهدی آبادی عوامل اجرایی آن هستند.

نوروزی با اشاره به موضوع داستان نمایش میدانی «چهل و هشت تا چاه و هلاکت»،   اظهار کرد: داستان نمایش در خصوص خبرنگار زنی است که برای تکمیل پایان نامه تحصیلی خود می خواهد به غزه اعزام شود تا از نزدیک جنایات رژیم صهیونیستی و مقاومت مردم فلسطین را ثبت و ضبط کند اما از گروه اعزامی جا می ماند و از دور شاهد این ماجراها می شود لذا این قضیه او را رنج می دهد. در این حین او با کنجکاوی های دختر کودکش تصمیم می‌گیرد مهمترین جنایت صهیونیست‌ها بر علیه ملت مظلوم فلسطین از ابتدای اشغال این کشور در سال ۱۳۴۸ را تا کنون برای مردم روایت کند.

کد خبر 1733342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha