آمریکا و اسرائیل به دنبال تطهیر چهره جنایتکار خود هستند

حجت الاسلام میثم تارم با بیان اینکه آمریکا و اسرائیل به دنبال میانجیگری کشورهای قطر و مصر برای آتش بس موقت هستند، عنوان کرد: با اجازه ورود کمک های بشر دوستانه به غزه می خواهند چهره پلید خود را در بین جهانیان تطهیر کنند اما با بصیرت و آگاهی که مردم دنیا دارند چهره آنها هرگز تطهیر نخواهند شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان  از جنوب کرمان، امروز (۲۵ آبان ماه) نشست هم‌اندیشی برنامه ریزی راهپیمایی سراسری در دفاع از مردم غزه و جبهه مقاومت در فرمانداری جیرفت برگزار شد.

حجت الاسلام میثم تارم در این نشست، گفت: امروز مردم مظلوم غزه نیاز به حمایت های معنوی و کمک های بشر دوستانه جهان اسلام و مردم ایران دارند.

امام جمعه جیرفت بیان کرد: هدف رژیم جعلی و کودکش اسرائیل از ارتکاب این جنایات نابودی حماس و جبهه مقاومت است که به فضل خدا به این هدف نخواهد رسید و پیروزی اصلی از آن مردم غزه و حماس خواهد بود.

وی با اشاره به این که اسرائیل و آمریکا توانی برای استمرار و طولانی کردن جنگ غزه ندارند، ابراز کرد: در جنگ شهری و ورود به شهر غزه دست برنده از آن حماس و فلسطینیان است.

حجت الاسلام تارم ادامه داد: بسیاری از تاکتیک های حماس، حزب الله لبنان و جبهه مقاومت در این جنگ به کار گرفته نشده است قطعا این جنگ دستاوردی جزء شکست مفتضحانه برای اسرائیلی ها نخواهد داشت.

امام جمعه جیرفت اظهار کرد: اسرائیل و آمریکا به دلیل عجز و ناتوانی در مقابل حماس و جبهه مقاومت، دست به کشتار زنان و کودکان بی گناه غزه می زنند.

وی آمریکا و اسرائیل به دنبال میانجیگری  کشورهای قطر و مصر برای آتش بس موقت هستند، عنوان کرد: با اجازه ورود کمک های بشر دوستانه به غزه می خواهند چهره پلید خود را در بین جهانیان تطهیر کنند اما با بصیرت و آگاهی که مردم دنیا دارند چهره آنها هرگز تطهیر نخواهند شد.

گفتنی است؛ فردا راهپیمایی حمایت از مردم غزه و جبهه مقاومت در شهر جیرفت راس ساعت ۹ و سی دقیقه صبح از میدان شهدای گمنام تا چهار راه بسیج خواهد بود.

کد خبر 1733805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha