هم صدایی بچه‌ های مسجد مازندران برای توقف فاجعه حمله به غزه

بچه‌مسجدی های مازندران برای توقف بیش از یک ماهه فاجعه حمله اسراییل به غزه هم صدا شدند و خواهان توقف این جنگ نابرابر هستند.

خبرگزاری شبستان- مازندران؛ مریم نظری/ بیش از یک ماه است که ارتش صهیونیستی جنگ علیه غزه را آغاز کرد که در طول این جنگ منازل را تخریب کرده و حدود ۱۱ هزار کشته برجای گذاشته است.  

پیشتر جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) از ملت فلسطین و امت عربی و اسلامی خواست تا تظاهرات گسترده‌ای را به منظور توقف حملات رژیم صهیونیستی به غزه برگزار کنند و حالا مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی برای محکوم کردن حملات ضد صهیونیستی اسرائیل بیش از پیش آماده اند و مردم ولایتمدار مازندران علوی تبار هم همزمان با سراسر کشور راهپیمایی ضدصهیونیستی درمحکوم کردن کشتار مردم بی گناه غزه برپا می کنند.

در این بین بچه مسجدی ها که از نیروهای فعال انقلاب و اسلام در کانون های مساجد مازندران هستند هم با محکومیت این کودک کشی ها و نسل کشی ها، انزجار خود را از حملات رژیم صهیونیستی علیه غزه اعلام کردند.

* کودک کشی اسراییل در غزه به دور از انسانیت و بدترین فاجعه تاریخ است/ سکوت جوامع بین المللی در غزه نابخشودنی است

سیدحمید هاشمی -مدیر مسوول کانون فرهنگی هنری شهید هاشمی نژاد مسجد امام حسن عسکری(ع) بهشهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران اظهار کرد: غزه در آتش است و واکنش بچه مسجدی ها به نسل کشی آشکار و محکوم کردن این حملات اسرائیل غاصب در غزه در واقع همراهی با مردم فلسطین است.

هم صدایی بچه‌ های مسجد مازندران برای توقف فاجعه حمله به غزه

وی افزود: رژیم کودک کش به بیمارستان ها حمله می کند و چون توان رویارویی ندارد، کودکان و زنان بی گناه را به آتش می بندد و این به دور از انسانیت است و جوامع مختلف دنیا باید علیه این کودک کشی آشکار وارد صحنه شوند.

هاشمی بیان داشت: اینکه تا ۲۵ سال دیگر چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود ندارد، مساله ای است که رهبری بر آن تاکید کردند و اکنون می بینیم که اسراییل روز به روز به مرگ و نابودی و افول نزدیک می شود.

وی یادآور شد: بدترین فاجعه تاریخ در بیمارستان غزه اتفاق افتاد و دلمان دردناک است که مظلوم ترین افراد با فجیع ترین شکل به شهادت برسند و این از انسانیت به دور است و سکوت جوامع بین المللی نابخشودنی است.

* اسراییل خانه ظلم است و باید نابود شود

 محمدعلی کوزه گری- مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام سجاد(ع) مسجد سجادیه نکا هم در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران اظهار کرد: امروز بی گناهی مردم فلسطین و غزه را به وضوح در جنگ بیش از یکماهه اسراییل علیه غزه می بینیم و با همه وجود درک می کنیم و در برابر این نسل کشی آرام نخواهیم ماند.

وی افزود: امروز می بینیم که جهان اسراییل را انکار می کند چرا که خانه ظلم است و باید آوار شود.

مدیر مسوول کانون فرهنگی هنری امام سجاد(ع) نکا یادآور شد: اسلام و همه جوامع بشریت باید علیه این کودک کشی به صف شوند و در برابر این کودک کشی ها بایستند.

هم صدایی بچه‌ های مسجد مازندران برای توقف فاجعه حمله به غزه

وی با اعلام اینکه از این اتفاق وحشت زده ایم و باورمان‌نمی شود که شاهد چنین مساله باشیم، خاطرنشان کرد: حمله به بیمارستان توجیهی ندارد و اوج ددمنشی و خوی حیوانی است.

کوزه گری گفت: کشتار مردم بی دفاع غزه، کشتار هولناکی است که قوانین بین المللی و بشر دوستانه باید رعایت شود و بشریت باید در برابر این ظلم بایستد.

* جهان باید در برابر ظلم و جنایت غیر انسانی اسرائیل در غزه بایستد

 حجت الاسلام سید یحیی کاظمی مازندرانی- مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام صادق(ع) مسجد جامع چالوس هم به خبرنگار شبستان از استان مازندران گفت: اینکه صدها نفر در بیمارستان به شهادت برسند و کودکان بی دفاعی که هیچ انتخابی نداشتند به شهادت برسند، قابل قبول نیست.

وی افزود: اینکه غیرنظامیان و کودکان‌مورد حمله قرار گیرند توجیهی ندارد و جهان باید در برابر این ظلم بایستد و کار اسراییل، مصداق بارز جنایت غیرانسانی و غیر قابل توجیه است.

حجت الاسلام کاظمی مازندرانی گفت: فاجعه حمله به غزه باید متوقف شود و جوامع مختلف باید در این راستا همصدا شوند.

هم صدایی بچه‌ های مسجد مازندران برای توقف فاجعه حمله به غزه

وی افزود: نسل کشی مردم بی دفاع و صدها کشته در این‌حمله و فاجعه گناهی نابخشودنی است که احساسات جهانیان را برانگیخته است و باید حقوق بشر در این راستا با قوت بیشتری وارد کار شده و به این فاجعه خاتمه دهد.

مدیر مسوول کانون فرهنگی هنری مسجد جامع چالوس یادآور شد: جامعه جهانی نباید در برابر این فاجعه سکوت کنند و باید با قوت در برابر این ظلم به مظلومان غزه بایستند و واکنش نشان دهند.

کد خبر 1733817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha