طوفان الاقصی یکی از مراحل روند رسیدن به پیروزی است

محسن نسب امیری گفت: اگر نگاه ما نسبت به قضایای فلسطین یک نگاه روندی باشد آنگاه می بینیم که عملیات طوفان الاقصی یکی از مراحل سیر روندی برای رسیدن به پیروزی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، محسن نسب امیری در نشست هم اندیشی برگزاری راهپیمایی سراسری دفاع از مردم غزه و جبهه مقاومت در جیرفت، گفت: پیروزی با حق است و این یک وعده الهی می باشد که در قرآن کریم آمده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جیرفت با اشاره به این که جبهه روندی که حضرت آقا می فرماید یعنی فلسطین پیروز میدان است، بیان کرد: ان شاءالله این ۲۵ سال نیز تمام شود و شاهد نابودی اسرائیل باشیم.

وی ابراز کرد: اگر نگاه ما نسبت به قضایای فلسطین یک نگاه روندی باشد آنگاه می بینیم که عملیات طوفان الاقصی یکی از مراحل سیر روندی برای رسیدن به پیروزی است.

نسب امیری عملیات طوفان الاقصی را عملیاتی پیچیده خواند، اظهار کرد: اسرائیل تا بن دندان مسلح و مدعی برتری سیستم اطلاعاتی در دنیا پس از شکست در عملیات طوفان الاقصی مورد تمسخر قرار گرفته و نه تنها از نظر کشورهای اسلامی بلکه از منظر کشورهای اروپایی نیز منفور است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جیرفت خاطرنشان کرد: حضرت آقا فرمودند؛ شکست اسرائیل قابل ترمیم نیست و امروز نگاه ما به جنگ غزه یک نگاه روندی است یعنی می دانیم این جنگ به پیروزی مردم غزه، فلسطین و جبهه مقاومت ختم خواهد شد.

وی با بیان اینکه امروز جبهه اسلام و ما کشورهای اسلامی نمی توانیم نسبت به مردم غزه و فلسطین بی تفاوت باشیم، تصریح کرد: باید با کمک های مادی و معنوی از مردم غزه و فلسطین حمایت کنیم.

نسب امیری اضافه کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) و جمعیت هلال احمر شهرستان شنبه صندوق های جمع آوری کمک های مردمی را در مسیر راهپیمایی قرار دهند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جیرفت بیان کرد: مردم مظلوم غزه به پشتوانه کل دنیای اسلام نیاز دارند.

وی تاکید کرد: راهپیمایی شنبه قطعا مشت محکمی بر دهان یاوه گویان خواهد بود همان ها که می گویند؛ حماس به بیمارستان های غزه حمله کرده یا کودکان اسراییلی را گردن زده است.

نسب امیری ابراز کرد: آمریکا و اروپا در کنار کمک های نظامی به اسرائیل، تمامی کاربران فضای مجازی خود را برای پشتیبانی از رژیم صهیونسیتی متحد کرده اند تا ذهنیت مردم دنیا را با جنایات رژیم صهیونسیتی همسو کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جیرفت افزود: آنها با دروغ پراکنی و تحریف واقعیت ها سعی دارند حماس را یک داعش جدید معرفی کنند که این ظلم بزرگ و آشکاری است زیرا اسرائیل بر سر مردم غزه بمب های متعدد فرو می ریزد و از آن طرف هم مظلوم نمایی می کند.

وی عنوان کرد: مردم جنوب کرمان مردمی ولایتمدار، بصیر و همیشه در صحنه هستند و قطعا شنبه نیز حضور چشمگیری در راهپیمایی دفاع از مردم مظلوم غزه و جبهه مقاومت خواهند داشت.

نسب امیری گفت: از آحاد جامعه دعوت می کنیم تا شنبه در راهپیمایی حمایت مردم غزه و جبهه مقاومت که از میدان شهدای گمنام به سمت چهار راه بسیج است، شرکت کنند.

کد خبر 1733856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha