میدان شهدای گمنام میعادگاه راهپیمایی حمایت از مردم غزه

خداداد امینی روش میدان شهدای گمنام را میعادگاه راهپیمایی حمایت از مردم غزه و جبهه مقاومت برشمرد و اظهار کرد: این راهپیمایی راس ساعت ۹ و سی دقیقه صبح از میدان شهدای گمنام به سمت چهارراه بسیج برگزار می شود.

خداداد امینی روش در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: شنبه همزمان با سراسر کشور راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم غزه  در جیرفت برگزار می‌شود.
 

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان جیرفت ابراز کرد: این راهپیمایی به منظور اعلام همبستگی با مردم مظلوم غزه و اعلام انزجار از جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی برگزار خواهد شد.

وی میدان شهدای گمنام را میعادگاه راهپیمایی حمایت از مردم غزه و جبهه مقاومت برشمرد و اظهار کرد: این راهپیمایی راس ساعت ۹ و سی دقیقه صبح از میدان شهدای گمنام به سمت چهارراه بسیج برگزار می شود.

امینی روش تصریح کرد: مسئله فلسطین و مبارزه برای آزادسازی آن از شر رژیم غاصب صهیونیستی یکی از موضوعات کلیدی و پر تکرار در بیانات رهبر انقلاب اسلامی و از مهم‌ترین دستورکارهای انقلاب و نظام اسلامی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان جیرفت گفت: از همه اقشار مردم به خصوص طلاب و روحانیون، صاحبان قلم، شخصیت های دانشگاهی، رسانه ها و فعالین فضای مجازی و هنرمندان دعوت می کنیم تا با بیان ظلم رژیم صهیونیستی در حق مردم مظلوم فلسطین، در این راهپیمایی حضور حداکثری داشته باشند.                                                          

کد خبر 1733859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha