استقامت مردم غزه سبب بیداری وجدان‌های خفته شده است

حجت الاسلام مدبر گفت: مردم غزه با صبر و استقامت خود اسباب بیداری وجدان های خفته را فراهم کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از فارس، حجت الاسلام محمدحسین مدبر در خطبه های نماز جمعه امروز شهر جهرم با اشاره به یورش رژیم صهیونیستی به غزه و امتداد تلفات مردم مظلوم فلسطین، گفت: مردم غزه با صبر و استقامت خود اسباب بیداری وجدان های خفته را فراهم کردند.

امام جمعه جهرم افزود: از توصیه های رهبری انقلاب این بود که جنگ غزه جنگ بین وحق و باطل است؛ از دیدگاه خداوند و سنت الهی باطل ویژگی هایی دارد که ماهیت و جنس آن نابودشدنی است.

وی با اشاره به اینکه اسرائیل هیچ گاه به جنگ های طولانی تن در نداده است، عنوان کرد: تمام جنگ های این رژیم غاصب زیر 50 روز بوده و بیش از این نمی تواند دوام بیاورد.

مدبر با اشاره به اینکه جبهه حق اگر صبوری به خرج دهد اسکتبار در حال نابود شدن است، گفت: این وعده خداوند است و اهل باطل به مرور نابود می شود.

وی با اشاره به هزینه های هنگفت اسرائیل در نبرد با مردم غزه، اظهار کرد: اقتصاد این رژیم به سبب درگیری ها رو به افول است و بسیاری از مردم آنها از این منطقه خارج شده اند.

مدبر همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالروز میلاد حضرت زینب(س)، نسبت به ادای احترام به ساحت مقدس این بانوی بزرگ جهان اسلام تاکید کرد.

کد خبر 1733972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha