نابودی و شکست اسرائیل حتمی است

امام جمعه منطقه خیرآباد شهرستان ورامین گفت:در ظاهر اسرائیل تمام تجهیزات جنگی را در اختیار دارد و ابرقدرت ها آن را حمایت می‌کنند اما رژیم صهیونسیتی بداند به گفته مقام معظم رهبری در آخر نابود شدنی هستید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان های استان تهران، حجت الاسلام داود محمدیاری امام جمعه خیرآباد ورامین ظهر امروز ضمن سفارش خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به میلاد حضرت زینب(س) و گرامیداشت روز پرستار اظهار کرد: میلاد این بانوی بزرگ را تبریک عرض می کنم، باید از رفتار شخصیتی حضرت زینب در اوج اسارت و ظلمی که در حق اهل بیت انجام گرفت درس بگیریم و ببینیم که آن حضرت چگونه با آنان برخورد می‌کرد.
وی با اشاره به مسأله فلسطین، گفت: در ظاهر اسرائیل تمام تجهیزات جنگی را در اختیار دارد و ابرقدرت ها آن را حمایت می‌کنند اما رژیم صهیونسیتی بداند به گفته مقام معظم رهبری در آخر نابود شدنی هستید.
امام جمعه خیرآباد افزود: مردم غزه بدانند ما در کنار آنان ایستاده ایم و نسبت به آنان احساس همدردی می‌کنیم و بدانند تنها نیستند و امروز در قلب آمریکا مرگ بر آمریکا و اسرائیل سر می‌دهند.
حجت الاسلام محمدیاری بیان کرد: امروز ما جنایات رژیم صهیونسیتی را محکوم می‌کنیم و از جامعه جهانی درخواست می کنیم، نتانیاهو جنایتکار و ملعون را دادگاهی کنند.
وی در پایان با اشاره به هفته بسیج، گفت: بسیج بودن صرف پرونده بسیجی داشتن نیست بلکه گستره بسیج بیشتر از این ها است.

کد خبر 1733992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha