جبهه مقاومت از بسیج و انقلاب و سردار دلها درس عزت، مقاومت و پایداری گرفته است

حجت الاسلام میثم تارم گفت: امروز حماس، انصارالله یمن، حشد الشعبی، حزب الله لبنان و سایر نیروهای جبهه مقاومت از بسیج و انقلاب و سردار دلها درس عزت، مقاومت و پایداری گرفته اند و با عملیات طوفان الاقصی، اسرائیل غاصب را مورد حمله غیر قابل جبران قرار داده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز (۲۷ آبان ماه) مراسم راهپیمایی در دفاع از مردم غزه و جبهه مقاومت همزمان با سراسر کشور در شهر جیرفت برگزار شد.

حجت الاسلام میثم تارم در این مراسم، ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونسیتی، گفت: امروز این رژیم جعلی در انظار مدعیان حقوق بشر، مدعیان دفاع از حقوق زنان و کودکان دست به جنایات هولناک نسل کشی، کودک کش و بی گناه کشی می زند.

امام جمعه جیرفت با بیان اینکه امروز پرونده مدعیان حقوق بشر تا همیشه تاریخ سیاه، لکه دار و ننگین شده، ابراز کرد: واقعیت حقوق بشری آمریکا و اسرائیل برای جهانیان روشن شده است.

وی با اشاره به این که امروز قلوب مسلمان داغدار است، اظهار کرد: امروز مردم جهان به پا خواسته و قیام کرده اند و این بیداری جهانی نتیجه خون کودکان مظلوم و بیگناه غزه است.

حجت الاسلام تارم عنوان کرد: اگر روزی امام امت آن رهبر الهی امام روح الله خمینی (ره) فرمود؛ اسرائیل غده سرطانی است شاید عده کمی به این باور رسیدند اما امروز این حقیقت برای جهانیان روشن شده است که اگر این غده سرطانی از بین نرود، این بیماری به کل جهان و بشریت سرایت خواهد کرد.

امام جمعه جیرفت با اشاره به این که جهان اسلام مدیون صبر تاریخی و انقلابی مردم غزه است، افزود: جهان اسلام و مسلمانان مدیون رشادت های حماس و جبهه مقاومت هستند زیرا اهداف اسرائیل گسترده تر از غزه و فلسطین است و آنها جلوی اسرائیل ایستاده اند.

وی بیان کرد: اسرائیل می خواهد بر سرزمین های اسلامی اعم از عربستان، کشورهای حوزه خلیج فارس، ایران و افغان تسلط پیدا کند این جزء برنامه راهبردی آنها است زیرا سرزمین های اسلامی را جزء قلمرو سلیمان، یهود و اسرائیل می داند و هر وقت بتواند حمله به آنها حمله خواهد کرد همان طور که در طول تاریخ حمله کرده است.

حجت الاسلام تارم خاطرنشان کرد: امروز حماس، انصارالله یمن، حشد الشعبی، حزب الله لبنان و سایر نیروهای جبهه مقاومت از بسیج و انقلاب و سردار دلها درس عزت، مقاومت و پایداری گرفته اند و با عملیات طوفان الاقصی، اسرائیل غاصب را مورد حمله غیر قابل جبران قرار داده اند.

امام جمعه جیرفت با اشاره به شکست مفتضحانه رژیم صهیونسیتی در پی عملیات طوفان الاقصی، اظهار کرد:
سران رژیم صهیونیستی نسبت به ادعاهایی که داشتند، سرافکنده هستند.

وی تصریح کرد: قدرت و مدیریت اسراییل به دست آمریکا است و جنگ غزه را آمریکا اداره می کند و رییس جمهوری پیر و فرتوت آمریکا راه به جایی نخواهد برد و قطعا پیروزی از آن جهان اسلام و جبهه مقاومت است و این وعده الهی است.

کد خبر 1734073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha