نمایشگاه عکس "فلسطین، مظلومیت، مقاومت و پیروزی" در آتن

نمایشگاه عکسی با عنوان "فلسطین، مظلومیت، مقاومت و پیروزی" به همت جامعه فلسطینیان یونان و با همکاری رایزنی فرهنگی سفارت ج.ا.ایران در آتن، از تاریخ 23 تا 29 آبان ماه در مرکز فرهنگی رومانچو شهر آتن برگزار می گردد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در این نمایشگاه بیش از 90 عکس ثبت شده توسط خبرنگاران حاضر در غزه از رنج ها و نسل کشی یک ماه اخیر در نوار غزه، به نمایش در می­آید. این نمایشگاه شامل چهار بخش و بر محور فلسطین، مظلومیت، مقاومت و پیروزی طراحی شده است. همچنین در بخش جداگانه ای عکس هایی از خبرنگاران یونانی که از تجمعات حمایتی در میدان مرکزی شهر آتن گرفته شده نیز به نمایش در آمده است. این نمایشگاه برای مدت شش روز از 14 الی 20 نوامبر 2023 در مرکز شهر آتن و در مرکز فرهنگی رومانچو (اومانیا) برپا است. ورود برای عموم رایگان و ساعت بازدید از نمایشگاه از ساعت 18:00 الی 21:00 است.

مرکز رومانچو در میدان آمونیا، مرکزی فرهنگی و چند منظوره واقع در قلب شهر آتن است. در این مرکز به طور مداوم نمایشگاه های عکس و نقاشی، نمایش تئاتر و جلسات رونمایی کتاب برگزار می گردد. ساختمان مرکز رومانچو برای بیش از 60 سال مقر مجله ای با همین نام بود که به مرور تغییر کاربری داده و امروزه محلی برای نشست های فرهنگی است.

همچنین نسخه دیجیتال این آثار با اسامی خالقین آن به صورت فایل پی دی اف در دسترس علاقمندان و بازدید کنندگان این نمایشگاه قرار گرفت و از طریق پست الکترونیک برای بیش از 2000 نفر ارسال شد.

کد خبر 1734099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha