طنین فریاد حمایت از کودکان مظلوم غزه در خراسان جنوبی

مردم انقلابی، غیور و همیشه در صحنه مرکز استان خراسان جنوبی با تجمع در میدان قدس، جنایت سنگین صهیونیست‌های غاصب و خون‌آشام و کشتار بی‌رحمانه کودکان مظلوم و بی‌دفاع غزه را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، همزمان با امت اسلامی ایران و آزادی‌‍خواهان جهان، مردم انقلابی بیرجند امروز عصر (۲۷ آبان) در حمایت و دفاع از کودکان غزه و فلسطین در میدان قدس این شهر تجمع کردند.

این تجمع که در راستای ادامه پویش جهانی «فریاد عروسک‌ها» در حمایت از کودکان فلسطینی، همزمان و همگام با کشورهای سراسر جهان روز شنبه در مرکز استان و سایر شهرستان‌های خراسان جنوبی برپا شد، اقشار مختلف این دیار، همبستگی خود را با مردم مظلوم آن کشور از جمله کودکان و نوجوانان بی‌دفاع غزه به نمایش گذاشتند.

تجمع‌کنندگان با شعارهای کوبنده «مرگ بر آمریکا و اسرائیل»، «اسرائیل نابود است» بار دیگر خشم و انزجار خود را نسبت به جنایات ددمنشانه و وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی ابراز داشتند. کودکان و نوجوانانی که با نهایت احساس و عواطف پاک در حالی که تصاویری از اوج وحشی گری‌ها و رفتارهای ددمنشانه رژیم ظالم و کودک‌کش صهیونیست در دست داشتند و آمده بودند تا با کودکان مظلوم غزه ابراز همدردی و وفاداری کنند نیز از دیگر جلوه‌های باشکوه اجتماع امروز در شهرهای خراسان جنوبی بود.

در پایان این تجمع مردمی قطعنامه‌ای در محکومیت جنایات اسراییل در غزه و سکوت مجامع بین المللی در این زمینه قرائت شد.

کد خبر 1734181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha