خروش مردم چهارمحال و بختیاری علیه جنایت‌ های رژیم صهیونیستی

مردم چهارمحال و بختیاری در نقاط مختلف این استان در محکومیت جنایت‌های رزیم کودک‌کش صهیونیستی و در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به ویژه کودکان غزه روز شنبه ۲۷ آبان راهپیمایی کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری، این راهپیمایی در مرکز استان از میدان ۱۲ محرم تا میدان امامزادگان ۲ خاتون حلیمه و حکیمه خاتون برگزار شد و مردم مومن و انقلاب این استان بامشت‌ها گره کرده شعار مرگ بر اسرائیل ومرگ بر آمریکا سر دادند و با محکوم کردن جنایت‌های نظام سلطه، پایان دادن به این جنایت ها را خواستار شدند.

 حجت الاسلام محمدعلی نکونام در پایان این راهپیمایی در جمع تجمع‌کنندگان از اعلام امدگی مردم استان برای همراهی نیروهای مقاومت در غزه خبر داد و گفت: بسیاری از مردم این استان هم‌نوا با تمام آزادگان جهان برای حمایت از کودکان و زنان فلسطین آماده هستند.
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد ادامه داد: دل همه آزادگان جهان به نسل کشی و کشتار بی رحمانه زنان و کودکان بی گناه غزه خون است و هر روز جمعیت بسیاری از آزادگان جهان جنایت های اسرائیل را محکوم و نسبت به این رژیم غاصب اعلام انزجار می‌کنند.
وی روشن‌گری و افشای روایت سازی های دروغین رژیم صهیو نیستی را را یکی از رسالت‌های مهم امت اسلامی دانست و گفت: نباید اجازه داد صهیونیست‌ها در این میدان بر روی جنایاتی که انجام داده‌اند سرپوش بگذارند و آن را وارونه جلوه دهند.
امام جمعه شهرکرد یادآور شد: استکبار جهانی درصدد است تا با طراحی جنگ روایت‌ها و انحراف افکار عمومی، اذهان را نسبت به جنایت‌های خود منحرف کند.
حجت الاسلام نکونام با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در حال نابودی است، افزود: این وعده الهی است و امید می‌رود هرچه زودتر محقق شود.
کد خبر 1734201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha