قول‌های استاندار به دانش‌آموزان گلستانی/سیاسیون در انتصابات آموزش و پرورش به‌هیچ وجه دخالت نکنند

زنگانه گفت: در نشست با سیاسیون و احزاب تاکید کردیم که در هرجایی بخواهید در انتصابات دخالت کنید، ایرادی ندارد، هرچند ما گوش نمی‌دهیم، اما در آموزش و پرورش به هیچ وجه در انتصابات دخالت نکنید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، علی‌محمد زنگانه در نشست با تشکل‌های دانش‌آموزی با بیان اینکه خداوند در سوره فجر، سرنوشت مستکبران را ترسیم کرده است، اظهارکرد: امروز اوج طغیان و ظلم به بشریت را توسط استکبارجهانی می‌بینیم. آنان علیه خداوند طغیان کرده‌اند و بزرگترین مراکز فساد در دنیا نیز متعلق به صهیونیست‌هاست.

استاندار گلستان با بیان اینکه صهیونیست‌ها بزرگترین دشمن بشریت هستند، گفت: صهیونیست‌ها به‌دنبال نابود کردن مواریث فرهنگی، دینی، اعتتقادی و تاریخی بشریت هستند.

وی ادامه داد: طبیعی است که جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان طلایه‌دار مقاومت در برابر استکبار جهانی و زمینه‌ساز وعده الهی، هزینه‌هایی را مانند تحریم‌های اقتصادی، تحریم‌های علمی و ... هم متحمل می‌شود.

زنگانه در این نشست به دانش‌آموزان قول داد تا به‌صورت فصلی با تشکل‌های دانش‌آموزی جلسه داشته باشد. همچنین خطاب به مدیرکل آموزش و پرورش استان تاکید کرد که مرکز رشد و کارآفرینی این مجموعه باید به محل حضور و رفت و آمد دانش‌آموزان نخبه تبدیل شود.

وی همچنین از روابط عمومی استانداری خواست که در نشست‌های خبری فصلی استاندار حتما خبرگزاری تخصصی دانش‌آموزی (پانا) را دعوت کند و به دبیر ستاد فضای مجازی استان تاکید کرد که در جلسات این شورا حتما تعدادی از دانش‌آموزان و دانشجویان نخبه نیز حضور داشته باشند در غیر این صورت، استاندار در این جلسات حضور پیدا نخواهد کرد.

استاندار گلستان در خصوص انتصابات در آموزش و پرورش هم گفت: در نشست با سیاسیون و احزاب تاکید کردیم که در هرجایی بخواهید در انتصابات دخالت کنید، ایرادی ندارد، هرچند ما گوش نمی‌دهیم، اما در آموزش و پرورش به هیچ وجه در انتصابات دخالت نکنید.

وی با اشاره به دغدغه جمعی از دانش‌آموزان درباره کمبود فضاهای ورزشی در مدارس، بیان کرد: ۸۰ پروژه ورزشی در دو سال اخیر در استان آغاز شد که ۶۴ مورد آن به پایان رسیده است. این در حالی است که در طول ۲۶ سال قبل از آن تنها ۷۰ پروژه ورزشی در مدارس اجرا شده بود.

کد خبر 1734248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha