ملت ایران با همه وجود در کنار مردم غزه است/ کرمان؛ میزبان نخستین اجلاسیه زنان شهیده جبهه مقاومت می‌شود

سردار معروفی با تاکید بر اینکه ملت ایران با همه وجود کنار غزه می‌ایستد؛ از برگزاری اجلاسیه زنان شهیده جبهه مقاومت همزمان با چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم در کرمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سردار حسین معروفی، عصر شنبه(۲۷ آبان) در اجتماع پایانی راهپیمایی حمایت از کودکان غزه در میدان عاشورا از حضور حماسی مردم کرمان در این مراسم قدردانی و بیان کرد: امروز کرمانی ها با شهید حاج قاسم سلیمانی در دنیا شناخته می شوند.


معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین کشور حاج قاسم را عصاره ملت ایران و انقلاب اسلامی و از بسترسازان ظهور حضرت ولی عصر عجل‌الله تعالی خواند و نقش ایشان در صحنه عملیات هوشمندانه طوفان الاقصی را مشهود دانست.

وی با اشاره به نقش طوفان‌الاقصی در بیداری ملت‌های جهان گفت: این عملیات، دنیایی که فلسطین را فراموش کرده بود بیدار و آگاه کرد و طراحی و هوشمندی دقیقی با زیست بوم خود فلسطینی‌ها در برابر این دشمنان قسم خورده بود که رزمندگان ما در فلسطین توانستند به تنهایی اسرائیل و آمریکا و انگلیس و نظام سلطه را به شکست وادار کرده و در برابر رزمندگان زانو بزنند که این نشانه بزرگی رزمندگان جبهه مقاومت است.

سردار معروفی عملیات طوفان الاقصی را همچنین منجر به شکست غیرقابل جبران صهیونیست‌ها دانست و راهبرد امام راحل مبنی بر وحدت امت اسلامی برای ریشه‌کن کردن غده سرطانی اسرائیل یک راهبرد مومنانه‌ی مأخوذ از مکتب وحیانی اسلام عنوان و بیان کرد: اینکه نظام سلطه خود را به سرزمین اشغالی رساند، حاکی از آن است این رویارویی، مواجهه با نظام سلطه و آمریکا است.

وی در خطاب به ملت مظلوم فلسطین با تاکید بر اینکه
ملت ایران با همه وجود در کنار شما است؛ خاطرنشان کرد: کسانی که گمان می‌کردند با ترور حاج قاسم، مقاومت از بین می‌رود؛ امروز اذعان به اشتباه خود دارند زیرا عاشورا و اهل بیت زنده است و بن‌بست ندارد.


سردار معروفی با اشاره به بی اطلاعی بسیاری از جوانان دنیا نسبت به مسئله فلسطین گفت: همان کسانی که در کنار طراحان سناریو علیه فلسطین بودند؛ امروز در اروپا و آمریکا برای خونخواهی فلسطین بپا خاستند و راهپیمایی در کشورهایی انجام می‌شود که در طول تاریخ سابقه ندارد و مردم دنیا از دولتمردان جلوتر هستند و این بیداری یک حرکت و گفتمان جدید و بزرگترین پیروزی است.

وی به مولفه‌های غیرت، مقاومت، صبر و همراهی مردم فلسطین با رزمندگان مقاومت اشاره و تصریح کرد: صفر تا صد صحنه‌گردانی این صحنه توسط رزمندگان فلسطینی است که خودشان طراحی، مدیریت و فرماندهی و کمر دشمن را شکستند و دفاع مردم از رزمندگان نکته مهمی است زیرا هر چقدر بمباران انجام شد که مردم از رزمندگان بیزاری بجویند اما آنان پشت سر رزمندگان ایستادند.

سردار معروفی با اشاره به حمایت‌های آمریکا از جنایات اسرائیل در غزه گفت: همان‌ها به ایران بزرگ پیغام می‌دهند که به حماس و حزب الله بگویید خویشتن داری کنند؛ یا به عراق می گویند به ایران بگویید منافع ما را نزند و این یعنی واقعیت میدان، ایستادگی ملت‌ها است.

وی تاکید کرد: نقشه‌های دشمن در انشقاق قومی و مذهبی و انشقاق مردم و حاکمیت که رمز اصلی دشمن با وارونه جلوه دادن حقایق است؛ نباید محقق شود.

سردار معروفی در بخش پایانی سخنانش با تاکید بر اینکه مراسم چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم باید متفاوت از سه سال قبل و به همان شکل مردمی برگزار شود؛ اعلام کرد: اجلاسیه زنان شهیده جبهه مقاومت با حضور خانواده‌های آنان را در کرمان برگزار می کنیم.

کد خبر 1734252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha