طی هفته بسیج ۷۸۸ برنامه با رویکرد خدمت رسانی به مردم در لرستان اجرایی می شود

سرهنگ محمودوند خدمت رسانی به مردم و امید آفرینی را رویکرد مهم بسیج خواند و گفت: در طول هفته بسیج 788 برنامه محوری با رویکرد خدمت رسانی به مردم اجرایی می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، سرهنگ محمد محمودوند، امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به مظلومیت مردم عزه، اظهار داشت: برقراریعدالت واقعی در یاری مظلوم است.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) با بیان اینکه مردم فلسطین بیش از ۷۵ سال است که مورد ظلم واقع می شوند، بیان کرد: برای یاری رساندن به مردم غزه در گام نخست لازم است، اصحاب رسانه تفرقه افکنی ها و شبهات را برطرف کنند.

وی در ادامه با گرامیداشت چهل و چهارمین سالروز تشکیل بسیج مستضعفین، خاطرنشان کرد: بسیج مستضعفان در راستای خدمت به مردم و امید آفرینی تلاش می کند.

سرهنگ محمودوند ادامه داد: امسال ستاد بسیج مستضعفان ۱۱ قرارگاه  و ۶ کارگروه تشکیل سطح بندی و محتواسازی را جهت تقویت خدمت رسانی به مردم تشکیل داده است.

وی با اشاره به برنامه های ویژه بزرگداشت هفته بسیج در استان لرستان، ابراز کرد: در طول هفته بسیج بالغ بر۷۸۸ برنامه تدوین شده که از شنبه ۲۹ ابان تا ۵ آذر با محوریت شعار بسیج، امید، ملت ایران اجرایی می شود.

 سرهنگ محمودوند افزود: از این تعداد برنامه، ۳۲ برنامه در سطح استان با شرکت مسئولان استانی، ۱۴۸ برنامه در سطح اقشار و معاونت های سپاه و۶۰۸ برنامه در سطح نواحی و شهرستان ها برگزار می شود.

 همایش اقتدار با حضور بسیجیاین در خرم آباد برگزار می شود

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، افزود:همایش اقتدار با حضور بسیجیان در سوم آذرماه با حضور سخنران کشوری و  رزمایش سراسری گشت های اطلاعاتی و عملیاتی در استان برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در حوزه پاسداشت و تکریم شهدا و ایثارگران برنامه هایی چون یادواره شهدا آبروی محله تا یادواره حوزه ای و خانگی سرکشی غبارروبی خانواده شهدا و تجلیل از بسیجسان نمونه برگزار می شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) ادامه داد: همچنین در حوزه تبیین نقش ولایت مداری بسیج در حوزه بصیرت افزایی برنامه های چون دیدار و تجدید میثاق با نماینده ولی فقیه در استان لرستان، همایش 2 هزار نفری عشایر استان، شرکت در نماز جمعه در قالب سازماندهی بسیجیان برگزار می شود.

سرهنگ محمودوند بیان کرد: در حوزه تعمیق گفتمان بسیج، در حوزه خدمت رسانی، محرومیت زدایی و  افتتاح پروژه ها، اجرای طرح شهید دکتر رهنمون، افتتاح مراکز مشاوره خانواده، جشن آزادی بیش از ۲۰نفر از زنداینان غیر عمد، توزیع بسته معیشتی بین خانواده های محروم وتوزیع جهیزیه با هماهنگی و مشارکت کمیته امداد اجرایی خواهد شد.

وی اظهار کرد: برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومی، افتتاح نمایشگاه های بسیج، برگزاری دعای ندبه، برگزاری اجتماع دختران حاج قاسم، تجلیل از دختران بسیجی،  برگزاری ویژه برنامه های حمایت از مردم غزه، تجلیل از قهرمان مسابقات جهانی که مدال های خود را به شهدای غزه تقدیم می کنند و برگزاری اردوی راهیان نور و راهیان پیشرفت از دیگر برنامه های هفته بسیج در استان لرستان است.

کد خبر 1734312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha