جهادگران بسیجی در مقابله با جنگ ترکیبی دشمن، در میدان هستند

سردار کرمی، ضمن اشاره به فعالیت جهادگران در عرصه های مختلف خاطرنشان کرد: در راستای مقابله با جنگ ترکیبی دشمن بسیجیان در عرصه فرهنگی، موثرترین برنامه های فرهنگی را اجرا می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، سردار جهانبخش کرمی، فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) زنجان امروز در رزمایش جهادگران فاطمی به فعالیت جهادگران همچون دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: امروز کشور نیاز به تفکر جهادی دارد.

وی ضمن اشاره به فعالیت جهادگران در عرصه های مختلف خاطرنشان کرد: در راستای مقابله با جنگ ترکیبی دشمن بسیجیان در عرصه فرهنگی، موثرترین برنامه های فرهنگی را اجرا می کنند.

سردار کرمی به نقش بسیجیان در ایجاد امنیت پایدار کشور اشاره کرد و یادآور شد: جهادگران بسیجی در صحنه های عمرانی، آبادانی و سازندگی، پروژه‌های بسیار مهمی در کشور را اجرا کردند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان به پروژه های محرومیت زدایی جهادگران در مناطق محروم و حاشیه شهرها نیز اشاره کرد و گفت: بسیجیان حتی در دوران کرونا نیز به عنوان مدافعان سلامت در صف اول مقابله بودند.

به گفته وی، امام راحل با تشکیل بسیج عمومی، همه مردم را برای مدیریت و اداره کشور مشارکت دادند و خوشبختانه کارنامه بسیج در همه صحنه‌ها درخشان است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان به حضور جهادگران انقلابی در تمام عرصه های محرومیت زدایی، عمرانی و سازندگی اشاره کرد و یادآور شد: جهادگران از اقشار مختلف مانند دوران دفاع مقدس به طور شبانه روز و خالصانه همچون فاتحان خرمشهر مجاهدت می‌کنند.

کد خبر 1734388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha