بیش از ۹ هزار و ۷۰۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج در گیلان اجرا می‌شود

سردار دامغانی از اجرای بیش از ۹ هزار و ۷۰۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج در گیلان خبرداد.‌

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان ازرشت، سردار حمید دامغانی امروز ( یکشنبه ۲۸ آبان ) در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته بسیج در جمع خبرنگاران اظهار کرد : یکی از دستاوردهای انقلاب معجزه تشکیل بسیج بود.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه معمار کبیر انقلاب با اعتقاد معنوی و قلبی بسیج را تشکیل داد گفت : حضرت امام( ره) به مردم سالاری و خدمت ارزنده به مردم اعتقاد داشت.‌

وی با اشاره به اینکه بسیج در جنگ ترکیبی نیز ورود کرده و فعال است اذعان کرد: بسیج جدای از مردم‌نیست و از خود مردم است.
سردار دامغانی با تاکید بر اینکه بسیج یک لشکر انقلابی است و حزبی و جناحی نیست گفت: بسیج با هیچ دستگاهی موازی کاری ندارد اما به دستگاهها در ارایه خدمات مطلوب کمک رسانی خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: بسیج در همه عرصه های ورود می کند مدافع نظام و انقلاب است.‌
فرمانده سپاه قدس گیلان به تفکر بسیجی اشاره و خاطر نشان کرد: پایه اساسی تفکر بسیجی احساس مسئولیت است، یک بسیجی متعهد نسبت به کشور و مسائل آن احساس مسسولیت می کند.

وی اضافه کرد : رزمندگان در دفاع مقدس توان محدود شام را به قدرت نامحدود پیوند زدند.

سردار دامغانی اهالی رسانه در متن اصلی جنگ اسرائیل و فلسطین باشند افزود: صهیونیست ها در این مدت شکست رسانه ای خورده اند .

فرمانده سپاه قدس گیلان اضافه کرد: خوی وحشی گری آمریکا و اسرائیل و کسانی که دنباله رو آنهاست بایستی توسط قلم و گفتار اصحاب رسانی جهانی شود و اعلام کنید که دفاع از حقوق بشر آنها واقعی نیست.

وی با بیان اینکه بسیج امید ملت ایران ، شعار هفته بسیج امسال است گفت: در این هفته ۹ هزار و ۷۶۳ برنامه در گیلان تدوین و اجرا می شود.

سردار دامغانی تصریح کرد: ۵۸ برنامه شاخص استانی، ۵۳۲ برنامه قشری، ۱۰۲۳ ناحیه ای و شهرستانی، ۸ هزار و ۵۰ برنامه محلی و پایگاه محور از اهم برنامه های این هفته است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه نشاط اجتماعی از جمله اهداف برنامه های هفته بسیج است افزود:اهدا جهیزیه به نوعروسان، آب رسانی به روستا، افتتاح واحدهای مسکن روستایی و آسفالت راه روستایی،‌ اجرا جشنواره های مختلف فرهنگی و اجتماع بزرگ دختران حاج قاسم ،‌اعزام دانش آموزان به راهیان نور، دیدار با ۷۰۰ خانواده شهدا و رزمایش رسانه ای بسیج از اهم برنامه های هفته بسیج در گیلان است.

وی در پایان هفته پرستار را به مجاهدین سلامت و درمان تبریک و تهنیت گفت و اظهار کرد : هیچ گاه رشادت های این قشر پر توان در ایام کرونا ویروس فراموش نخواهد شد.‌


کد خبر 1734392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha