عملیات غرورآفرین رزمندگان حماس مشت محکمی بر دهان استکبار و حامیان آنها زد

سرهنگ مهجوری با اشاره به اهمیت عملیات طوفان الاقصی گفت: عملیات غرور آفرین رزمندگان حماس مشت محکمی بر دهان استکبار و حامیان آن ها زد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، سرهنگ محمد مهجوری، در نشست جبهه  رسانه ای انقلاب اسلامی که با موضوع هفته بسیج و تحولات غزه برگزار شد، با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه گفت: برخی عنوان می کند چرا حماس جنگ و عملیات طوفان الاقصی را آغاز کرد که منجر به کشته شدن مردم بی دفاع و زنان و کودکان غزه شده است، در پاسخ به این افراد باید گفت، واقعیت این است که حماس جنگ را آغاز نکرده بلکه در دفاع از کشتار 200 نفر از فلسطینی ها و مجروح کردن بیش از 5 هزار نفر در سال جاری عملیات طوفان الاقصی را آغاز کرده است.


فرمانده سپاه ناحیه اراک با اشاره به اینکه مردم مظلوم فلسطین و غزه 75 سال است که این جنایات را تحمل می کنند، بیان کرد: امسال رزمندگان حماس در دفاع از مردم غزه که هر روز در برابر زورگویی های این غاصبان شهید مجروح و آواره می شدند ایستادند و بحمدالله با این عملیات غرور آفرین مشت محکمی بر دهان صهیونیست، استکبار و حامیان آن ها زدند. 


وی همچنین در پاسخ به سوال برخی افراد که می گویند چرا ایران حمایت می کند و پول و تجهیزات برای آنها می فرستد، گفت: در پاسخ به این سوال مردم باید بدانند که کمک هایی مالی تمام از سوی مردم انجام می‌شود و خود مردم نوع‌دوست ایران اسلامی با آگاهی کامل و بر اساس اعتقادات و باورهای قلبی خود این کمک ها را انجام می دهند و نهادهای حمایتی فقط در جمع آوری این کمک ها و ارسال آن دخیل هستند. 

این مقام مسئول به دشمنی همیشگی استکبار و حامیان آن با ملت ایران اشاره کرد و گفت: ملت ایران به ویژه نسل جوان و نوجوان باید اهل مطالعه و تحقیق و پژوهش باشند و با یک جستجوی ساده از نیت شوم آنها بر علیه ملت ایران آگاه شوند.

 
سرهنگ مهجوری به مصاحبه نتانیاهو در خصوص ایران اشاره کرد و گفت: نتانیاهو  در مصاحبه ای دشمن اصلی خود را ایران می داند و هدفش از وجود اسرائیل را نابودی ایران دانسته برای همین است که ما باید در مقابل توطئه های شوم این جنایتکاران همواره آماده باشیم. 

فرمانده سپاه ناحیه اراک همچنین به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص غزه و فلسطین اشغالی اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری فرمودند: کرانه باختری باید مسلح شود. 

وی با تاکید بر اینکه خود مردم غزه هستند که در حال دفاع از آب و خاک و ناموس خود هستند، بیان کرد: سید حسن نصرالله و ایران از این عملیات آگاه نبودند، این عملیات بزرگی هم از لحاظ اطلاعاتی و هم نظامی بود و اسرائیل چنان سیطره بر روی اعراب پیدا کرده بود که آن ها فکر می کردند که هیچ گروهی یارای مقابله با آنها را ندارند. 

وی اضافه کرد: آنها می گفتند چنان اشراف اطلاعاتی بر روی آسمان اسرائیل داریم که حتی یک پرنده هم نمی تواند بدون اطلاعاتشان از آسمان اسرائیل عبور کند، اما رزمندگان حماس بالای سر فرماندهان آنان با پاراگلایدر فرود آمدند و آنها را دستگیر کردند.


فرمانده سپاه ناحیه اراک خاطر نشان کرد:همچنین رزمندگان حماس از راه زمینی و دیوار بتونی موانع خورشیدی، سیم خاردارها و میادین مین که در مقابل مردم غزه گذاشته بوند عبور کردند و این عملیات را با موفقیت تمام انجام دادند.


این مقام مسئول با اشاره به اینکه یکی دیگر از شبهات این است که چرا از مردم غزه که مردم ناصبی (دشمن اهل بیت(ع)) هستند حمایت می کند، گفت: آنها ناصبی نیستند چرا که ما می‌بینیم که شهرک های آنها با نام اهل بیت علیهم السلام  می‌باشد و اسم فرزندان آنان هم زینب، زهرا، علی، حسن و حسین و... است. 


سرهنگ مهجوری با اشاره به اینکه درست است ایشان شیعه نیستند و اهل سنت هستند اما اهل سنت چهار دسته هستند که نزدیکترین آن ها به شیعه شافعی هستند، گفت: مردم غزه شافعی هستند علاوه بر آن دین اسلام کمک به مظلوم و حمایت از آنها در برابر ظلم را بر ما واجب کرده است. 

فرمانده سپاه ناحیه اراک همچنین به بحث انتقال خون که چرا خون برای مردم غزه بدهیم نیز گفت:همه باید بدانند که انتقال خون بعد از جنایت فرانسه نسبت به ایران، از کشوری به کشور دیگر ممنوع شد و این امر صحت ندارد.

وی در پایان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای غزه به ویژه کودکان بی دفاع و بی گناه گفت: ملت ایران همواره حامی مظلوم بوده و در دفاع از مظلومان جهان و کمک به ستمدیدگان از هیچ کوششی دریغ نمی کند.

کد خبر 1734548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha