هنر مهم‌ترین ابزار برای انتقال پیام است

حشمتی گفت: با توجه به اینکه هنر مهم‌ترین ابزار برای انتقال پیام است لذا می توانددرترویج فرزندآوری و جوانی جمعیت تاثیرگذار باشد .

علی حشمتی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه با اشاره به اینکه هنر یک ابزار مهم و تاثیر گذار در جامعه است، گفت: هنر ابزار بسیار خوب و شاید بهترین بازی است که می‌توان از طریق آن الگوهای را به نسل‌های بعدی منتقل کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سنقر و کلیایی افزود:بیان هنری با بهره‌گیری از ابزار نقاشی و طراحی و خوشنویسی و فیلم و تئاتر می‌تواند ذهن جامعه را نسبت به ضرورت رشد جمعیت و فرزندآوری حساس کند و قطعا  با ارائه آثار ماندگار، مردم را به تفکر و تأمل وادار و ترغیب کرد.

وی خاطر نشان کرد:، با بهره‌گیری از ابزارهای تجسمی از جمله نقاشی و طراحی و خوشنویسی ،  در بیان تصویر ،  با موضوع مهم افزایش جمعیت و فرزندآوری ترویج دهیم که در این خصوص جمعی از مدرسان هنری سنقر با این طرح همکاری نمودند .

حشمتی تصریح کرد:  هنر لایق ترین و رساترین ابزار انتقال پیام است و هنرمندان راحت با مردم ارتباط برقرار می‌کنند و کسی که بهتر بتواند این ارتباط را برقرار کنند جایگاه والایی نزد مردم خواهد داشت.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سنقر و کلیایی گفت: در انتقال یک پیام چند عامل تاثیرگذار است که پیام دهنده، پیام گیرنده، محتوای پیام، شیوه انتقال مهم است و هرکدام نقش مهمی دارند که در این انتقال ابزار هنر کارآمدتر است.

وی با اشاره به اینکه استعداد های خوبی در شهرستان در بین نوجوانان  و جوانان وجود دارد ، افزود: در این راستا برگزاری کارگاه های آموزشی و هنری از مهمترین برنامه هایی است که اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان  سنقر برای شناسایی و معرفی هنرمندان جوان در شهرستان در برنامه خود دارد.


 

کد خبر 1734635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha