تشکیل بسیج یکی از ابتکارات امام راحل بود

حجت الاسلام حسینی نسب با بیان اینکه امام راحل (ره) در اوج تهدیدات دشمن جهت حفظ انقلاب اسلامی فرمان تشکیل بسیج ۲۰ میلیونی را دادند، عنوان کرد: بسیج همان حضور مردم در میدان‌ها و صحنه‌های انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، حجت الاسلام حسینی نسب، امام جمعه شهرستان سلطانیه در جمع بسیجیان شهرستان سلطانیه با تبریک هفته بسیج گفت: تشکیل بسیج یکی از ابتکارات امام (ره) است.

وی با بیان اینکه امام راحل (ره) در اوج تهدیدات دشمن جهت حفظ انقلاب اسلامی فرمان تشکیل بسیج ۲۰ میلیونی را دادند، عنوان کرد: بسیج همان حضور مردم در میدان‌ها و صحنه‌های انقلاب اسلامی است.

حسینی نسب با بیان اینکه تفکر بسیجی در دوران دفاع مقدس در برابر دشمن ایستاد و ایران را ایمن سازی کرد، افزود: تفکر بسیجی در دوران دفاع مقدس بر جبهه استکبار که از صدام حمایت می کردند، پیروز شد.

امام جمعه سلطانیه با اشاره به اینکه بسیج در تمامی صحنه‌ها حضور دارد، افزود: بسیج در حوزه سازندگی و محرومیت زدایی در میدان است و بدون هیچ چشم داشتی خدمات ارزنده ارائه می‌دهد.

حجت الاسلام حسینی نسب با بیان اینکه بسیج در دوران کرونا نقش بسیج بی بدیلی داشت، گفت: مهمترین رسالت بسیج خدمت به مردم و مستضعفین است.

وی با بیان اینکه بسیج نماد خدمت و امید ملت ایران است، گفت:شاخه‌های این شجره طیبه در منطقه گسترده شده و امروز تفکر بسیجی در جهان الگو شده است.

امام جمعه با تبیین نظم نوین جهانی در گذشته خصوصا بعد از دو جنگ جهانی اول و دوم به پیامدهای این جنگها اشاره کرد و گفت: بعد از جنگ جهانی دوم و ایجاد دو قطبی، برای جلوگیری از جنگ سازمان ملل با حق وتوی پنج کشور را ایجاد کردند اما تشکیل دهندگان سازمان ملل و دارندگان حق وتو از جمله آمریکا از جنگ افروزان و جنایتکاران در دنیاست.

حسینی نسب با بیان اینکه ۳۴ سال جنگ جهانی دوم و دو قطبی بوجود آمده بعد از آن، انقلاب اسلامی پیروز شد و شعارش نه شرقی و نه غربی بود، گفت: هشت سال جنگ تحمیلی و بعد تحریم ها و فتنه ها برای سرنگونی انقلاب اسلامی بود اما به کوری چشم دشمنان، ایران اسلامی با تفکر بسیجی در نظم نوین جهانی نقش تاثیرگذاری خواهد داشت.

کد خبر 1734919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha