افتتاح ۵خانه محروم در میاندورود| تلاش برای تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات ضرورت است

سرهنگ پاسدار کردان به رویکرد بسیج برای ساخت خانه محروم به همت بسیج سازندگی و گروه های جهادی ویژه مددجویان کمیته امداد و بهزیستی و نیازمندان مناطق کم برخوردار اشاره کرد و گفت: ۵خانه محروم هفته بسیج در شهرستان میاندورود افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، سرهنگ پاسدار جواد کردان-فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندورود در نشست خبری با بیان اینکه تقویت روحیه و تفکر بسیجی در سطوح مختلف رویکرد مهم برنامه های هفته بزرگداشت بسیج است، اظهار کرد: ماموریت های بسیج نیاز محور است.

وی به زمان همه گیری کرونا اشاره کرد و گفت: بسیجیان در زمان شیوع کرونا با تهیه و توزیع اقلام بهداشتی، اجرای رزمایش کمک مومنانه، ضدعفونی اماکن عمومی، مساجد، ادارات و ... و کمک به کادر درمان خوش درخشیدند.  

سرهنگ پاسدار کردان بااشاره به فعالیت بسیج در انتخابات، افزود: بسیج موظف به تامین امنیت پای صندوق های رأی و بصیرت افزایی برای تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات است.

وی با بیان اینکه بسیج موظف به آماده سازی بستر ظهور امام زمان(عج) است، گفت: همواره بسیج ماموریت ها را با درایت، اندیشه محوری و بصیرت محقق کرد و معتقدیم رمز موفقیت بسیج ولایت مداری می باشد.

سرهنگ پاسدار کردان به توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی برای ایجاد فاصله بین ملت با بسیج و تفکر بسیجی اشاره کرد و خاطرنشان شد: منزلت سپاه به برکت حضور بسیجیان و معنویت این قشر اثرگذار است.

وی بابیان اینکه ۳۱۳برنامه شاخص در هفته بسیج به همت بیش از ۱۰۰پایگاه بسیج برگزار می شود، افزود: اقتصاد مقاومتی، محرومیت زدایی و دستگیری از نیازمندان محور برنامه های هفته بسیج است.

سرهنگ پاسدار کردان به برگزاری تجمع بسیجیان میاندورود سوم اذر در مصلی نمازجمعه این شهرستان با سخنرانی سردار کمیل کهن سال، گفت: همایش دوچرخه سواری سوم آذر برگزار می شود.

وی از برپایی ایستگاه های ظهور در پنج شنبه هفته جاری خبر داد و یادآورشد: تکریم و دیدار با خانواده های معظم شهدا، برگزاری نشست های جهاد تبیین و بصیرت افزایی، عطر افشانی گلزار شهدا و... از دیگر برنامه های هفته بسیج است.

سرهنگ پاسدار کردان از اجرای طرح کاشت گیاه زعفران با رویکرد تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی رهبری روز شنبه چهارم آذر ماه جاری خبر داد و گفت: نمایشگاه اقتصاد مقاومتی نیز در سورک افتتاح می شود.

وی به رویکرد بسیج برای ساخت خانه محروم به همت بسیج سازندگی و گروه های جهادی ویژه مددجویان کمیته امداد و بهزیستی و نیازمندان مناطق کم برخوردار اشاره کرد و افزود: ۵خانه محروم هفته بسیج افتتاح می شود.

سرهنگ پاسدار کردان با بیان اینکه بیش از ۵۰اشتغال خرد در سال جاری اجرا شد، گفت: نیازمندان با ایجاد مشاغل خانگی تقریبا به درآمد پایدار رسیدند.

وی به پیشینه دینی و فرهنگی شهرستان میاندورود اشاره و بیان کرد: تلاش داریم با محوریت پایگاه های بسیج مقاومت زمینه ساز ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی بین مردم شریف این شهرستان باشیم.

سرهنگ پاسدار کردان با اشاره به طرح قرارگاه محله مهدوی، گفت: مشکلات محلات با محوریت امام محله و همراهی بسیج، مردم و خیرین مرتفع خواهد شد.

وی با بیان اینکه برگزاری انتخابات باشکوه در میاندورود را با جدیت پیگیریم، افزود: تحقق چهار راهبرد کلیدی مقام معظم رهبری مبنی بررقابت، مشارکت، امنیت و سلامت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری ۱۱اسفند ماه سالجاری در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 1734928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha