با هدف زنده نگه داشتن نام تئاتر در جشنواره شرکت کردیم

مهرداد بهزادی ضمن تشکر از استقبال هنرمندان تخصصی تئاتر و میزان رضایتمندی آنها از جشنواره تئاتر استانی جنوب کرمان، خاطرنشان کرد: وضعیت کمبود کارگردان جوان و نمایشنامه نویس مطلوب نیست و تنها با هدف حضور و زنده نگه داشتن نام تئاتر در کهنوج در جشنواره شرکت کردیم.

مهرداد بهزادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، در حاشیه اجرای نمایش اشک سوم در مصائب حضرت زینب (س) در چهاردهمین جشنواره تئاتر استانی جنوب کرمان، ضمن اشاره به اینکه در دوران کرونا فعالیت چندانی نداشته است، گفت: باتوجه اینکه دوران کرونا با محدودیت اجرا و فعالیت هنری مواجه بودیم و گاها تنها با یک اجرای خیابانی و میدانی فعالیت گروه رانشان می دادیم.

کارگردان نمایش اشک سوم در چهاردهمین جشنواره تئاتر استانی جنوب کرمان افزود: پس از گذر از دوران کرونا تصمیم گرفتیم فعالیت های صحنه ای خود را آغاز کنیم در این میان به ایام محرم نزدیک بود، گروه بهزاد از تیر ماه امسال تمرینات اشک سوم را آغاز کرد و پس از سه ماه تمرین مداوم به اجرای عموم پرداختیم.

وی ابراز کرد: فراخوان جشنواره تئاتر استانی جنوب کرمان را که دریافت کردیم از نظر نمایشنامه خطبه خوانی حضرت زینب (س) را از منظر ساختاری تغییر دادیم و با نام اشک سوم در مصائب حضرت زینب (س) در جشنواره شرکت کردیم.

بهزادی ضمن تشکر از استقبال هنرمندان تخصصی تئاتر و میزان رضایتمندی آنها از جشنواره تئاتر استانی جنوب کرمان، خاطرنشان کرد: وضعیت کمبود کارگردان جوان و نمایشنامه نویس مطلوب نیست و تنها با هدف حضور و زنده نگه داشتن نام تئاتر در کهنوج در جشنواره شرکت کردیم.

کارگردان نمایش اشک سوم در چهاردهمین جشنواره تئاتر استانی جنوب کرمان یادآور شد: خطبه خوانی حضرت زینب را طی سه بار متوالی در سال های اخیر کار کردم و با توجه به نزدیک شدن به ایام محرم مجدد تغییراتی در متن ایجاد کردیم و به اجرای عموم پرداختیم .

وی تصریح کرد: با برنامه ریزی های دقیق تر و بهتر سعی در جذب و تربیت نسل جوان تیم خود  در زمینه کارگردانی و نویسندگی دارم.

کد خبر 1735067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha