اعمال خالصانه مورد عنایت امام زمان(عج) است

حجت‌الاسلام عالی گفت: هر کس هر کاری از دستش بر می آید خالصانه انجام دهد تا کشور مورد عنایت امام زمان (عج) قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار شبستان از فارس، حجت الاسلام مسعود عالی‌تر مراسم دعای ندبه شهرستان لامرد، اظهار کرد: هر کس هر کاری از دستش بر می آید به خوبی انجام دهد تا کشور مورد عنایت امام زمان (عج) قرار گیرد و باید کارهایمان خالصانه انجام شود.
وی ادامه داد: هر کس در هر موقعیتی می تواند برای امام زمان کار کند و برای این مهم باید تلاش ها را دوچندان کرد تا مورد عنایت امام زمان قرا گیریم.
این خطیب توانا بیان کرد: کارهای خوب هر چند کوچک مورد عنایت بوده و بزرگ شمرده می شود.
وی تصریح کرد: در این برهه از زمان که دشمن تمام تلاشش این است تا ذهن ها را نسبت به جوانان خراب کند می بینید که میلیون ها نفر سرود سلام فرمانده را با شوق و ذوق می خوانند و بعضا اشک می ریزند و به کل دنیا ارسال، و همه گیر می شود چراکه با اخلاص و تقوا تهیه شده بود و مورد عنایت خداوند قرار گرفت.
او همچنین به جنایات شکل گرفته در فلسطین اشاره و اظهار کرد: اتفاقات غزه خیلی سخت و سنگین و دشوار و ناراحت کننده است و بچه های آنجا خیلی مظلوم و حیرانند که گاهی می بینیم برادر، خواهر را دلداری می دهد.
این سخنران کشوری با بیان این مطلب که حضرت علی اصغر طفلی بود که دشمنان به وی رحم نکردند اظهار کرد: سند مظلومیت امام حسین(ع) در روز عاشورا در دست گرفتن این حجت یعنی حضرت علی اصغر (ع) بود که سنگدلانه ایشان را به شهادت رساندند.
خبرنگار_محمود صابری زاده
کد خبر 1735315

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha