ارسال بسته های فرهنگی ویژه دهه کرامت برای مردم کشورهای دنیا

معاون امور بین الملل مجمع جهانی اهل بیت(ع) گفت: 700 بسته فرهنگی شامل کتاب، جزوه، مقاله و... اهل بیت(ع) ویژه دهه کرامت آماده و برای محافل فرهنگی و نمایندگی های مجمع در کشورهای مختلف ارسال شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، حجت الاسلام محمد سالار، معاون امور بین الملل مجمع جهانی اهل بیت (ع)، ظهر امروز(27 شهریور) در دیدار اعضای شورای هماهنگی جشن های دهه کرامت با آیت الله سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) گفت: طی سال های گذشته موضوع دهه کرامت برای مخاطبان در خارج از کشور جا نیفتاده و از مواردی است که مورد غفلت واقع شده است.
 

وی ادامه داد: با تلاش های صورت گرفته و برنامه ریزی های شورای هماهنگی جشن های دهه کرامت خوشبختانه در سال های اخیر دهه کرامت در دیگر کشورها نیز مطرح می شود و با استقبال گسترده ای روبرو است.
 

معاون امور بین الملل مجمع جهانی اهل بیت(ع) تصریح کرد: این مجمع در حدود 70 نماینده در دیگر کشورها دارد و سعی دارد با برنامه ریزی های صورت گرفته از طریق این نمایندگان موضوع دهه کرامت را ترویج دهد.
 

حجت الاسلام سالار افزود: برای این ایام 700 بسته فرهنگی شامل کتاب، جزوه، مقاله و... اهل بیت(ع) ویژه دهه کرامت آماده و برای همه محافل فرهنگی و نمایندگی های مجمع ارسال شده است.
 

وی بیان داشت: در خصوص معرفی سیره امام رضا(ع) نیز متنی آماده و به پنج زبان دنیا ترجمه و در اختیار نمایندگان مجمع جهانی اهل بیت(ع) در آن کشورها برای توزیع قرار گرفته است.
 

معاون امور بین الملل مجمع جهانی اهل بیت(ع) تصریح کرد: مبلغان را فراخوانده ایم که در دهه کرامت مقالات تخصصی نوشته تا علاوه بر بارگذاری روی سایت در اختیار جراید کشورهای خارجی نیز قرار دهند.
 

حجت الاسلام سالار با اشاره به خادمان خارجی حرم مطهر امام رضا(ع) گفت: در روزهای 5 تا 7 مهر ماه این 40 نفر از این خادمان در ایران حضور می یابند و در مراسمی از آنها تجلیل به عمل می آید.
 

پایان پیام/

کد خبر 173532

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha