بسیجیان همواره پای صحنه های انقلاب حاضرند

حجت الاسلام میردامادی به حضور فعال و همیشه در صحنه بسیجیان اشاره کرد و گفت: بسیجیان همواره پای صحنه های مختلف انقلاب و نظام حاضرند و مانع نفوذ دشمن هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام «سید مجتبی میردامادی» در خطبه های نماز جمعه اصفهان به مناسبت های هفته اشاره کرد و اظهارداشت: هفته بسیج یکی از مناسبت های مهم برای تبیین جایگاه این ارتش مردمی است.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به اینکه بسیج در حوزه های مختلف برای رفع موانع پیشگام است، تصریح کرد: بسیجیان همواره پای صحنه های مختلف انقلاب و نظام حاضرند و مانع نفوذ دشمن و فرمان پذیر امر ولایت هستند.

وی ادامه داد: حضور فعال در صحنه های نبرد با دشمن، خدمت رسانی، رفع نیازها و وقایع داخلی بسیجیان باعث شده کارها به خوبی پیش برود و نظام اهداف خود را با این لشگر مردمی دنبال می کند.

حجت الاسلام میردامادی با اشاره به نقش آفرینی بسیج در هشت سال دفاع مقدس، افزود: حضور مردمی در جبهه ها دشمن را وادار به عقب نشینی کرد و مناجات هایی که به معنویت جبهه افزود و زمینه کار صادقانه بود.

وی ادامه داد: در شرایط فعلی نیز بسیج نقش مهمی در بیداری اسلامی، رفع نیازهای اقتصادی و محرومیت زدایی و مقابله با دشمن در تهاجم فرهنگی دارد.

خطیب جمعه اصفهان الگوسازی یک ارتش مردمی در دنیا افتخار جمهوری اسلامی ایران دانست و اذعان داشت: لبنان و غزه و گروه های مقاومت به سبب همین الگوی انسانی و نظامی در مقابله با دشمن ایستاده اند و جریان پیروزی حق علیه باطل را رقم زده اند.

وی اضافه کرد: جهانیان چهره واقعی آمریکا و اسرائیل را شناختند و در همین اتفاقات طوفان الاقصی حکومت ظلم در برابر نیروهای مردمی شکست خود و پاسخی نیز برای افکار عمومی ندارد.

امام جمعه موقت اصفهان تقوا را شرط پیروزی دانست و گفت: مسلمانان و مظلومان عالم با رعایت دستورات اسلامی و تقوا در برابر دشمن می ایستند و قطعا حق پیروز خواهد شد و دشمن با وجود ابزارهای مختلف و تجهیزات کامل در برابر حق شکست می خورد.

وی اضافه کرد: شیطان کسانی را که خلوص نیست ندارند و برای کشورگشایی و دستیابی به اهداف خود تلاش می کنند را دوست دارد و همیشه به دنبال فریب افراد صادق است.

حضرت زهرا الگوی بشریت

حجت الاسلام میردامادی به سالرزو شهادت حضرت زهرا(س) اشاره کرد و گفت: این بانوی بزرگ اسلام حقیقت و اساس آفرینش عالم خلقت است و الگویی برای جامعه بشری محسوب می شود.

وی سبک زندگی فاطمی را الگویی برای سعادتمندی بیان کرد و اذعان داشت: حجاب و عفاف ایشان برای زنان جوامع مختلف درس و الگویی جامع بوده و در زندگی خانوادگی بهترین درس ها را ارائه می دهد.

امام جمعه موقت اصفهان برنامه ریزی برای برگزاری معرفتی مراسم های حضرت زهرا تاکید کرد و یادآورشد: در این جلسات به ابعاد زندگی آن حضرت پرداخته شود.

کد خبر 1735323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha