آیین تجلیل از نو نویسندگان شهرستان قرچک برگزار شد

به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی آیین تجلیل از ۶۱ نو نویسنده شهرستان قرچک با حضور فرماندار و مسئولین ادارات برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان های استان تهران، صبح امروز شنبه(۴ آذرماه) به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی و در هفته گرامیداشت بسیج آیین تجلیل از نو نویسندگان و فعالان حوزه نویسندگی و نشر در شهرستان قرچک با حضور فخاری فرماندار، خرمی شریف شهردار، میری زاده معاون سیاسی فرمانداری و برزگر رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قرچک در سالن اجتماعات ولایت قرچک برگزار شد.

محمود برزگر رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قرچک در این مراسم بیان داشت: اهمیت کتاب و نشر در  شهرستان قرچک دارای جایگاه ویژه ایی است و ما تلاش داریم از نویسندگانی که به نوعی کار اولی هستند تجلیل کنیم و راه را برای دیگر نویسندگان هموار کنیم.

لازم به ذکر است، یکی از بخشهای  مهم این مراسم آیین رونمایی از کتاب "داستان ما" و "جام بلور" در حضور مسئولین و نویسندگان حاضر در سالن اجتماعات ولایت بود که بسیار مورد تحسین قرار گرفت.

گفتنی است، در پایان مراسم از ۶۱ نو نویسنده شهرستان قرچک که کار اولی بودند و قالباً از نسل جوان بشمار می رفتند با حضور فرماندار، شهردار، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر مدیران شهرستان قرچک تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 1735495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha