اکران فیلم «سرهنگ ثریا» در مساجد

فیلم سینمایی «سرهنگ ثریا» که به مسئله منافقین می‌پردازد، آماده اکران در ویژه‌برنامه‌های هفته بسیج در مساجد، سازمان ها ، تشکل های فرهنگی و دانشگاه هاست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، یکی از برنامه های ویژه در مناسبت ها اکران فیلم در مساجد است که با توجه به موضوعات روز جامعه می تواند ضمن پر کردن اوقات فراغت بچه های مسجدی و اهالی محل، نقش بسزایی در فرهنگ سازی و انتقال مفاهیم ارزشی داشته باشد.

یکی از فیلم هایی که اخیرا به مناسبت هفته بسیج برای اکران مردمی معرفی شده است فیلم «سرهنگ ثریا» است که از فیلم های برگزیده و موفق حوزه دفاع مقدس است.

جهت اکران این اثر در مساجد، دانشگاه‌ها، سازمان‌ها و... باید درخواست اکران خود را در سایت  B۲n.ir/ssor ثبت نمایید و یا با تلفن ۰۲۱۴۲۷۹۵۰۵۰ تماس بگیرید.

گفتنی است، این فیلم در جشنواره چهل و یکم دیپلم افتخار بهترین فیلم اول و سیمرغ بلورین گوهرشاد (جایزه ویژه وزیر ارشاد) را از آن خود کرد و نامزدی سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول زن و نامزدی سیمرغ بهترین موسیقی متن را به کارنامه‌اش افزود.  لیلی عاج در جشنواره مقاومت نیز جایزه ویژه هیات داوران جشنواره مقاومت را به دست آورد و جایزه بهترین بازیگر زن این جشنواره نیز از آن ژاله صامتی شد.

 ژاله صامتی، وحید آقاپور، حمیدرضا محمدی، دیبا زاهدی، سلیمه رنگزن، شهروز آقایی پور، منیره حسین زاده، رها رهبانی نیا و مجید پتکی بازیگران «سرهنگ ثریا» محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج با پخش از بهمن سبز هستند.

سرهنگ ثریا از زاویه‌ای متفاوت به حضور منافقین (سازمان مجاهدین خلق) در پادگان اشرف می‌پردازد. داستان مادری که فرزندش توسط گروه منافقین به پادگان اشرف رفته و مادر تمام تلاش خود را برای آزادی فرزندش از دست این گروه تروریستی انجام می‌دهد.

پایان پیام/

کد خبر 1735652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha