تربیت ۴ هزار و ۵۰۰ مبلغ در رشته تبلیغ

حجت‌الاسلام استوار میمندی گفت: در طول ۲۵ سال گذشته حدود چهار هزار و ۵۰۰ مبلغ در رشته تبلیغ در مرکز تبلیغ مرکز مدیریت حوزه‌ های علمیه تربیت و از این مرکز فارغ التحصیل شده اند.

حجت‌الاسلام «محمد استوار میمندی»؛ مدیر مجتمع آموزشی و پژوهشی تبلیغ مرکز مدیریت حوزه‌ های علمیه  در گفت و گو با خبرنگار دین و اندیشه خبرگزاری شبستان گفت: در طول ۲۵ سال گذشته حدود چهار هزار و ۵۰۰ مبلغ در رشته تبلیغ در مرکز تبلیغ مرکز مدیریت حوزه‌ های علمیه تربیت و از این مرکز فارغ التحصیل شده اند لذا به صورت میانگین، سالیانه حدود ۷۰ نفر مبلغ در رشته های سطح ۲، سطح ۳ و سطح ۴ از این مرکز فارغ التحصیل می شوند.

وی با بیان اینکه مجتمع آموزشی پژوهشی تبلیغ؛ عملیات ویژه فاطمیه را انجام می دهد گفت: کار عمده همکاران ما در مجتمع آموزشی پژوهشی تبلیغ، تولید محتوای تبلیغی متناسب با ایام فاطمیه در مجله مبلغان و خانواده مبلغان است که با تولید نماهنگ، عکس نوشته و موشن گرافی، نماهنگ های مربوط به شهادت حضرت فاطمه (س) و محتوای مناسب برای مبلغان تبلیغ را تهیه می کنند. ضمن اینکه قرار است انیمیشنی هم برای فاطمیه دوم تهیه کنند که در صورت نهایی شدن سناریو، محتوای آن را اعلام می کنیم.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه محصولات و دستاوردهای مجتمع آموزشی، پژوهشی تبلیغ تصریح کرد: این نمایشگاه از ۱۹ تا ۲۸ مهر ماه برگزار شد. معرفی محصولات و توانمندی‌های حوزه‌ علمیه در تولید محتوای رسانه‌ای و ارتباط فعالان حوزوی با مراکز دینی و فرهنگی و فناورانه کشور، از جمله اهداف ما در برگزاری نمایشگاه بوده است ضمن اینکه حضور در این نمایشگاه می‌تواند استفاده از فناوری‌های نوین برای تبلیغ موثر در دین را تقویت نماید.

وی گفت: مقرر شده است نمایشگاه محصولات و دستاوردهای مجتمع آموزشی، پژوهشی تبلیغ سال های آینده هم برگزار شود.

کد خبر 1735680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha